I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad har hänt med malmöyarden?

Vår Hiphop - Graffiti

2009-05-27 12:52

Vad har hänt med malmöyarden?

Har glidit förbi där nu mycket på senaste och det ser väldigt tomt ut på pågatåg, speciellt på de ställen där de går att pieca. Sen har jag noterat alla nya fancy staket som ska hålla ovälkommna människor ute. Någon som vet om det är någon slags förebyggande grej?

”Att klottra olagligt är egoistiskt - man förstör egendom och det kostar skattebetalarna pengar."
Det säger graffitimålaren Karl Valve.

2009-05-27 13:38
jo stängslet är nog en förebyggande grej, dem brukar va det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2009-05-27 14:01
Åh nej, du har sagt det förbjudna ordet på whoa "malmöyarden", det heter xxxxxyarden vet du väl? Det är bättre att det hålls hemligt, vill man veta var yards finns kan man ju kolla i en bok istället.

Skämt åt sido, yarden kommer ju flyttas till Glostorp? Vem vet, Oxiescenen kanske återuppstår efter 20 års ide?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2009-05-27 23:06
Just ja det är ju en hel del omflyttningar, tänkte inte på det. Men så jävla många yards och layups för påga finns de inte i skåne, och även om dom bygger nya så e de lite skumt att dom tömmer malmö redan nu?
”Att klottra olagligt är egoistiskt - man förstör egendom och det kostar skattebetalarna pengar."

2009-05-28 05:41
Bor inte i malmö men låt det vara osagt speciellt på whoa/nätet. Har du funderingar så ta det med dina polare i området elr luska ut det själv! Det finns så få ställen i landet som man kan lira HYFSAT ostört så gör dom inte färre! Sluta snacka om yards och layups på nätet, Ta det med dina polare istället.

Tror nog jag snackade för dom flesta nu som har nån insikt i det hela elr som har samma åsikt som mig så ta bort tråden.

2009-05-28 10:44
6 - Håll grejer privat
Fråga eller skriv inte om tågkletarställen eller fames på nätet. PRIVATA SAKER TAS PRIVAT. Skriv inte heller på vilken yard det står tåg osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-28 20:28
allright, my bad. Lite skumt att det skulle vara hemligt att man kan lira i malmö. Man kan inte ens åka in i stan utan att se yarden. Men yes jag ska skaffa en kompis jag kan snacka med. Vet dock inte hur?

2009-05-30 04:35
KarlValve: Fråga farbror blå om han vet varför dom tömmer yarden så att du inte kan måla.
Hört att man får bättre svar så än är här på whoa.