I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nya burkar på Smålands Nation (Lund)

Vår Hiphop - Graffiti

2009-05-25 17:57

Nya burkar på Smålands Nation (Lund)

Nu finns det Sabotaz burkar att köpa på Smålands Nation igen! Vi ligger på Kastanjegatan 7 och har 35 coola färger. 40 kr per burk (2 caps ingår i priset).

Kom in på våra öppettider:
mån-ons+fre: 12:00-15:00
tors: 16:00-19:00

Vi har öppet fram till 5 juni. Därefter kommer det finnas ett telefonnummer att ringa, mellan vissa tider, när man vill ha burkar. Återkommer med nummer och tider före sommaren.

Yeah!

2009-06-09 15:16
Okej, nu har vi på Smålands Nation sommarstängt igentligen. Men vi kommer att se till att det fortfarande går att köpa Sabotaz-burkar från måndagar till onsdag mellan klockan 10:00 och 14:00. För att få tag på personen som säljer burkar mellan dessa tider behöver man ringa 0707-291421. Det kan tyckas meckigt men vi inte kunnat lösa det på något bättre sätt ännu.

Priset är fortfarande 40 kr per burk (+2 caps) och vi har 35 färger i lager.

Alltså:
Ring 0707-291421 måndagar, tisdagar eller onsdagar och ta er sedan ner till Smålands Nation på Kastanjegatan 7 i Lund för att köpa era Sabotaz-burkar.

(Om man vill vara busig kan man ju prova att ringa nummret utanför öppettiderna och se om någon har lust att styra upp försäljning ändå.)

Yeah, yeah!

2009-07-13 12:06
Från och med idag och tre veckor framåt kör vi sommar-öppet på Smålands Nation (pga. samhällstjänstutövning). Man är välkommen in mellan 10:00 och 14:00 för att köpa sina burkar och behöver alltså inte ringa innan.

Super yeah!

2009-07-14 02:07
Ett Sånt jävla bull hak!
10-14 vad e det för graff butik egentligen? .
När jag ringde vågade inte ens killen svara förens jag fråga om ni hade burkar.

Gendish09

2009-07-14 02:40
Tvärfet P26 De är ju för det är en studentnation som kränger, o inte en butik såsom highlights o va de andra nu heter, och expen har sommartiderna 10-14

smålands nation.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-07-14 12:33
Tvärfet P26 krev:
Allmänt gnäll. Bull hak.

Men förfan. Ja vi är ett sunkhak, men vi driver ju det här så gott vi kan bara för sakens skull. Vill man köpa burkar invid stans enda lagliga vägg får man anpassa sig till våra tider.

Jag tänker fan inte offra mer än nödvändigt av min sommar för att sitta här och uggla obetalt för att kunna ha fina öppettider.

Och ja, folk som har telefonen är lite gröna ibland. Men det funkade inte bra att sälja över telefon anyhow.

2009-07-14 15:20
Det här börjar mer och mer bli tråden där jag pratar med mig själv. Men jag känner för att förklara lite närmare vad det är vi gör.

Vi säljer burkar för att vi vill erbjuda de billigaste burkarna så att fler kan måla billigt. Då vi är en organisation som inte behöver betala skatt borde vi kunna ligga under de flesta andra.

Varför är burkarna inte ännu billigare då? Jo, till att börja med har vi fått en rätt illa deal än så länge. Vi köper in för ungefär 31 kr burken. Dessutom driver vi stans enda lagliga graffitivägg vilket resulterar i en hel del kostnader. Målsättningen med att sälja burkar är också att kunna täcka dessa kostnader samt att utveckla väggen och annordna graffitijams om det skulle bli några pengar över. Det har även snackats endel om att starta en fond för personer som drar på sig böter när de målar.

Så nogfan får folk acceptera att vi har bull öppettider. Egentligen hade vi inte kunnat ha öppet alls i sommar utan har kört någon typ av telefonförsäljning som inte funkat. Men nu kan vi ha öppet några veckor då vi har fått lite folk som gör sin samhällstjänst här.

Så sluta gnäll över öppettiderna och hajja att vi har Skånes fetaste deal.

2009-07-17 09:32