Fluger: Missade ditt inlägg tidigare, sorry för det. angående innehållet, skall se över om vi inte kan placera inläggen mer geografikt, en sak jag tänkte var att tagga upp dem med vilket land så att det enkelt går att söka på tex andra nyheter från samma land/område, skulle detta underlätta? "Om oss" sida kommer inom kort, skall bara komma på en liten bra text för den. Desgnen är väldigt enkel och avskalad av två anledningar: 1. Jag gillar det :) 2. Jag han inte med mer :P angående centrering vs. vänster så kommer troligen dom lärda tvista om vilket som är bäst i all evighet :) Skall se senare om vi som du säger kan göra någonting för att sidan inte skall vara så "platt" och trist. Nu till allmänheten, vad saknar ni på sidan? Har fått förslag om forum,bildgalleri m.m men är det värkligen nödvändigt med fler sådana? Vad vill ni se för att sidan skall bli intresant? Sidan kommer utvecklas hela tiden men för att få den så bra som möjligt behöver vi er hjälp!
------------------------------- Tröttnat på Whoa? -> http://www.graffitiforum.se