CSG i malmö!!
CSG personal steg ur fören på ett påga i ystad mitt framför snoken på mig när ja skulle åka hem klockan 2 på natten, antar att detta betyder att svinen börjat jobba. jävligt läskig upplevelse har även sett bilen i yarden i malmö på dan när ja pendlat t bruden!! take kare det blir nog en hård sommar!!
ucha Fuego
Csg tar över... Dem har ju visat sig i Linköping också..
Ja fan
oh no spelar vall ingen roll om dom bytar uniform jag tror inte att csg ar super intilligenta o mer voldsbenagna an nagott annat vacktar bolag
im never yet sober
csg aint shit ! ! vad betyder csg ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
commuter security group?
yo hiphop r'n'b
csg har bara 2 lokalkontor, ett i Örebro och ett i Malmö... Huvudkontoret ligger i Solna. Kanske intressant info för någon? Fred
http://twitter.com/#!/OnkelOink
det är ju isåfall nu det går och köra, kommer nån stockholmare ihåg övergången när csg fick alla linjer och nordisk fick gå tillbaka till säkerhet och bt bara fick gröna linjen mot farsta, och csg var så färska dom sprang runt och förstog ingenting i nån månad
diska hårdare, kvinna
CSG har ju varit i Malmö rätt länge nu..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Civila Spanings-gruppen, pfff.. Lär ju inte vara svårare än innan om det nu skulle vara så. Skåne är väl graffitins paradis änsålänge
Såg en CSG bil idag utanför Malmö central. Cock Sucking Group Aint shit!
vafan asså... de är jävla väktare inte värsta polisen.. ^^ men vissa kan vissa kan inte vissa csg är duktiga vissa inte precis som hos writers..
CSG4SAINTSHIT!
Motstånd är ju en del av spelet.. MER MOTSTÅND..
Ja fan
oj då , nästan så man ska åka o mysa lite i malmö då ! dom kommer alltid att vara "färska" fins fan en som kan kunde sitt jobb o de e Marcus Petré jävel på kunna löpa
skit ska skit ha !! ..
hahahah jävla mongon,,, de e inte färska ni e färska...... det e nog inte lugnare nu,, hur kan en ronderande väktare nån gång om natten vara värre än otäcka herrar som gömmer sig i tågen o i omgivningen hela natten..... + att misstaget de gjorde i sthlm görs nog inte om, det var vanliga vaktbolag som tog över utan koll på tubsystemet o pendelsystemet..festen varade en sommar men med all säkerhet har de lärt sig av sina misstag. Förövrigt utbildas alla väktare mot graff av gamla oldskool civvare som förmodligen vart i gamet längre än er snorvalpar!! men kör på det behövs!!PS petre kan suga min balle
ucha Fuego
hoppas inte detta har stor påverkan på skåne där det fortfarande körs en hel del.
lite spänning ska de vara när man kör. vissa söker "adrenalinkicken" , den får du om du har csg efter dig ;)
"It was about selling dope to put our kids thru college"
*** TRÅD RENSAD *** Jag förstår att snack kring CSG får folk att bli exalterade, men håll er till ämnet. Eventuella utsvävningar kring hur man bäst slår ner en väktare får ni ta utanför Whoa.
spliff macht frei
De e klart att alla CSGväktare inte är jätteduktiga på sitt jobb, men vissa iaf. & även om så e det ju klart att det blir svårare nu i Malmö när dom finns än innan.. det säger sig självt, ju mer väktare desto svårare blire ju..
I Couldn't care less... se upp för deras civilare bara. Nuförtiden så upptäcker man ju en civilare rätt så snabbt, hur bra han än är på sitt jobb liksom. Sen så beror det ju helt klart på situationen också. Man lär sig oftast av sina misstag och just därför så är det alltid bra att börja vid en ung ålder då det inte är så billigt att 'Lära sig av sina misstag' när man är äldre.
takecare det blir nog en hård sommar där ute bland tågen.
hahahaha, alla malmöbor blir helt nojiga av att CSG har kommit o hälsat på... welcome to our world fuckers!!!
DRA ÅT HELVETE! -.-
Vi ser er killar ;) syns därute
but you aint catching us bitches .. ;)
csg-väktaren! sätt på dig västen och ta av dig maskeringen din lilla tönt!
Med skalpellens precision.
Csgväktaren har du fått punka i armväcket eller??
Civilt??? Konstigt dom måste ha ett special tillstånd för det. Men å andra sidan när följde CSG några spelregler (lagar)? Lagar gäller inte dom. Kära målar kollegor läs FAP 579-2 (googla) Där framgår när en väktare får jobba civilt. Sen är det inte CSG som är duktiga på klotter, det är vissa personer så sätt inte ölen i halsen bara för att dom har dykt upp.
"ATT TÄNKA INNAN MAN TALAR ÄR SOM ATT TORKA SIG I RÖVEN INNAN MAN HAR SKITIT"
CSG Går civilt utan tillstånd, dem har oftast sina västar under sina civila kläder så att dem bara behöver ta av sig kläderna helt simpelt. Här om dagen så vittnade jag också en sådan händelse då en viss person ifrån CSG stod och smsade med en av sina kollegor.. Helt plötsligt drar han av sig civil kläderna på någon sekund och slänger dem i närmsta papperskorg samt börjar springa hastigt emot förövarna. ( Varför han slängde kläderna i papperskorgen vet jag däremot ingenting om(?) ) Det var dock Csg civvare överallt på min linje under den dagen, fick syn på hela 7 stycken som gick runt vid bara en station, samt dess område. Vissa civvare är dock lättare att upptäcka då dem ibland skiter i att använda "civila Byxor".. har blivit förföljd av sådana idioter ett antal gånger. Det gäller att vara Observant!
Bane p18: men du snackar om sthlm nu va?
det kostar på att ligga på topp
Händelsen då jag såg Civvaren var i Stockholm, ja.
Shit csg jävlar vi måste flyttaaa! Shit asså...
bra nu kan alla sluta måla när dom har börjat där
Då tar vi Bussarna ist! Finns ingen tvätt för dom väl?:D:D
När alla korten e lagda på bordet, så ere bara te att börja om,. Fast nu e det min tur att jaga!!
Polis88 har en plan!
http://twitter.com/#!/OnkelOink
Varför får ni panik för?... det är ingen vidare jätte farlig förändring, ni hade det helt enkelt bara 'lite' lyxigare innan CSG kom, var inte rädda.. var observanta. Efter att ni har skaffat er den lilla information som ni behöver så är det ju bara att köra, ni kan ju inte sluta bara för att CSG har kommit till Malmö?! Ta deras ankomst som en utmaning, jag tycker att det är bra att dom har åkt till malmö.. Någonting säger mig att det kommer ske en del förändringar där nu, jag hoppas dock att ni inte slutar gå på tågen bara för att CSG har kommit i farten.. ge dem fingret. Och polis88, jo.. det är väl klart att dem kan buffa bussar. Ni kanske inte kan köra så mycket No-respect, men ni kan fortfarande lira diskret. (Beror väll på hur mycket knas man vill riskera)
CSSSSSSGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
bane: Tack kompis, jag tror att jag kan tala för alla när jag säger att graffitin längst linjer o på tåg i skåne kommer leva vidare nu tack vare dig. Alla skulle ju just sluta...
BOMBA BUSSARNA!:P rullande verk på torget,.. inte nytt, men ovanligt,..
När alla korten e lagda på bordet, så ere bara te att börja om,. Fast nu e det min tur att jaga!!
stackars malmö... välkomna till verkligheten.