Nervös?
Hejsan, är det bara jag som är rejält nervös (alltså nästan skakar) innan jag ska köra en s.k "Hotspot" har alltid varit på örat när jag bombat, provade utan alkohol i blodet igår kväll och jag vart alltså jävligt nervös, tänkte nästan på o banga ur. brukar detta beteende förekomma hos er whoaiter eller kör ni bara när ni är fulla/höga?
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.
Det är fan bäst att köra när man är stenad :).
vaddå de chillmode
ey grabben.. (haha shit det lät sjysst) Man ska inte köra stenad, man blir fett nojjig:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du håller på med fel hobby, testa schack, frimärksamling eller något annat
du håller på med fel hobby, testa schack, frimärksamling eller något annat "ha ha.."
jäh.com
nej nej grabben, det förekommer hos alla någon gång, men inget slår adrenalin kicken när du bombar som du får i gengäld för din nervositet...
molotowish ...du menar känslan som infinner sig efter du bombat, hunnit undan och vet att du kom undan med det. Tillfredsställelsen!
Jag var också fett nervis. Men har man kört ett par gånger så vet man ju vad som gäller. Man gör sitt, fotar och gittar som en ninja!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
låter som ni just fått ligga för första gången.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
ToyboY P23 Jag är oskuld.
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.
lika mycket som du är oskuld när det gäller målandet, fortsätt att måla så kommer du över det där. Annars är det bara att som citerat: börja spela schack..eller annat långsamt och rastlösheten själv.
All bitches on the line
monstret P17 Okej, nå' tips på shack-klubbar i sthlms området?
bangkook Jag brukar spela schack ibland också, men ibland händer det att man springer ut och kladdar lite, och då missar man inte ett ända elskåp lr vad det kan vara. Fast det beror på, ibland är man phett paranoid också och då funkar det inte lika bra. :)
vaddå de chillmode
tankad, hög= torsk kör aldrig med alkohol eller gräs i blodet :)
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
Om man ska ut köra så ska du nog vara i samma verklighet/Värld som ditt "Hotspots" är i.. så var uppmärksam o lär dig.. Eller var i din egna Värld när du målar, tack vare Alkohol, Rökat ,mm. Upp till var o en om vad som e rätt o fel, ballt o töntigt.. Fast.. vad verkar smartast egentligen?
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
Haha, den väsrsta hotspoten jag har kört var precis på torget. skulle dra en piece, kunde fan inte ens sätta på capet för jag skaka så mkt. Men det var ett tag sen nu ^^
Kukmätar-tråden där whoa går ut med att de är ballt att röka weed och röjja TUUUUBEEN, ÖS!!RÖÖJJ!KÖTT!
freestyle hur drar man en piece?
och capet? är det nån slags regnjacka?
in i dimman o ut igen hejdå
whoaiter!
jag är alltid något fruktansvärt nervös, igår skulle jag bomba station och skakade hela vägen dit, såg polisbilar överallt och massa sånt. men sen när man börjar försvinner allt som vanligt men ja.. alltid nervös, något sjukligt också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
att skaka och att vara nervös är väl normalt, men dagen efter eller när allt är chill, när du går och beskådar vad du nu gjort... den känslan är fan bättre än att få ligga.
Skyll på systemet
Graffare
2009-04-19 22:26
att vara nervös det är normalt för man sätter sitt liv på spel när man bombar / målar man utsätter sig själv för risker för man måste ju antagligen betala för det man har gjort så att vara nojjig är inget man ska skämmas för nug är väll säkert nojjiig nån gång när han målar / bombar peace
Knark?
lira när man vet att de drar runt snutbilar är inget men lira när man vet att csg kanske sitter o kollar på då är det rätt osoft. men när du har gjort din piece o dragit hem o softat de är fett tungt.
CSG4SAINTSHIT!
dagdrivare så du menar att det är inget att måla utanför stockholm? hehe
Jag var också fett nervis. Men har man kört ett par gånger så vet man ju vad som gäller. Man gör sitt, fotar och gittar som en ninja! hehe ninja den va skön den
CHANA_MASLABLALBAL nej ja menar att de kan va NERV! när man vet att csg gliderom kring bara...
CSG4SAINTSHIT!
Jag vet att det är OT, men Newschooler, jag skickade ett meddelande till dig för ett tag sen, har du lust att svara?
det är bara nyttigt att vara nojjig, då vet man när man ska dra sig ur och att man har gränser.
SMÅLAND!