Incognito Magazine 8 "The Stockholm issue"
Tja! På Tisdag den 23e Februari släpps nya numret av Incognito Magazine "The Stockholm issue"! Det här är det åttonde numret och är helt tillägnat till Stockholm fullspäckat med tunnelbanor, pendeltåg, väggar och bombing bara från huvudstaden. Intervjuer: Beges och Nove incognitomagazine.se soon up and running! ;)
www.incognitomagazine.se
buhu , inte ännu mer stockholm
måndag? eller den 24e?
this is for my dawgs - Diamonds and Glue
säger som SaintJoniz, sjukt tråkigt med stockholm. stockholmarna lägger ju upp allt sitt på nätet, så man kan ju räkna med att 90% av tidningen redan finns på fotolog. men men, kul att du kör!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Arrangör
2009-02-21 14:21
Härligt med Stockholmsnummer! Varit tok för mycket ladugårdsgraff senaste åren. Jag struntat fullständigt i om jag sett bilderna på nätet tidigare, jag vill ha toalektyr.
riktigt bra val av intervjuoffer
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
ska helt klart införskaffas låter som ett jäkligt tungt nr!
Skönt med bara Huvudstan! Ska bli kul med Nove.
säljs den i välsorterade press butiker?
logotype0: det känns ju som att nästan alla lägger upp allt på internet.. inte bara sthlmare. verkar vara ett fett nummer iafall.
sthlms special som i alla tidningar och i varje nr......som vanligt
Graffiti överallt i sverige kommer upp på fotolog, inte bara från stockholmarna.
23 ? Måndag ?
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
När kommer 'allt förutom stockholm' numret? Jaja ska inte klaga, kommer ändå att köpa den.
diamonds are forever
Allt som kommer upp på internet är inte allt som finns, folk lägger inte upp allt på deras floggs. Väldigt trångsynt att se det så bara för att det är allt man ser är det inte allt som finns, männsikor missar saker hela tiden.
!!!
Ligger teaser på highlights.nu nu. tråkigt som vanligt med 90% egna grejjer av dom som gjort tidningen. Roligt däremot att stockholmarna verkligen tror på riktigt att stockholm är ett eget land.. Sidor:60 Format:a4 Språk:EngelskaUrsprungsland:Stockholm Produktionsår:2009 Vikt:300 gram Inkom:2009-02-22 Faktiskt det enda jag blev förvånad över va att det inte stog stockholmsk a på språk..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan man köpa incognito på press-stop eller på pressbyrån?????=)
Både Nove och Beges slår ju alla bondewriters med hästlängder om man ser på balansen mellan kvantitét och kvalité så fattar inte riktigt vad ni klagar på. Verkar bli en bra tidning det där
Tungt med Nove!
Coolt med Nove
Ska bli fett med lite grejjer på tuben och pendeln och inte och inte för softa reginor från tierp träsk. Roligt däremot att bönderna tror verkligen på riktigt att www.whoa.nu är ett eget land
Ser fram emot att läsa om Beges!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
fett med lite grejjer på tuben och pendeln till skillnad från DISKOPOLOs grejjer med andra ord.
Ja just det, "Stockholmarna" driver Highlights..
"Italian stallion" 10 years of Connection!
logotype0 eftersom du är skämtsam idag så kan ju oxå påpekas att stockholmska är ungefär som svenska fast lite annorlunda. precis som engeskal inte är svenska. nu kanske poletten föll ner på varför det inte stog stockholmska som språk?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
låter fett !
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
FÄN VA NICE.....den skall kjöpes
Köpte den idag och den var lätt värd stålarna. Nice intervju med Mis/Beges! :)
hallå lyssna era nötter änna de framgår klart och tydligt att det är ett STOCKHOLMS NUMMER , lönt att klaga då? -Hej ja säljer lakritspuck -okej ja köper en -varsågod -men åååååååhh de e ju lakrits i juuuuu kamma er
det kostar på att ligga på topp
BornBusy : Hahaha, klockrent!!
Big up!!! Riktigt bra nummer, mycket bra skit som ej publicerats varken på internet eller i andra tidningar mig veterligen. Bästa nummret av en svensk tidning på länge rent bildmässigt måste jag säga! Det enda minuset skulle isåfall vara att det var för lite av det goda, fler sidor! Men den kritiken kan ju inte ses som annan än bra kritik så....Tummen upp!
jomensåatt...nå vet ja.
Bra tidning. bästa på flera år.
finns den på pressbyrån eller highlights att köpa?
blazethathaze skrev: finns den på pressbyrån eller highlights att köpa?finns på HL.
fattar inte hur ni kan jämföra en ordentlig tidning med bilder på nätet. skitsamma om alla bilder redan finns upplagda någonstans, så grymt mycket mer värt att sitta med en riktig tidning och chilla i soffan, än o häcka framför datorn. Ska lätt beställa ett ex så fort lite pengar kommer in.
Bra nummer! Lite kort, man ville ha mer! Snygg layout, bra intervjuer. Kunde varit lite längre med Nove. Varför han lägger highlights innan han hunnit göra lines? och lite andra tokigheter...
Riktigt bra nummer, länge sen man såg så många välgjorda stockholmståg i en tidning. Tungt med både Beges och nove och som sagt var, det enda man har att invända är att man skulle ha velat att den innehöll fler sidor.
Crüel town, it's a Crüel town...
Med andra ord så var den så jävla bra att man hade velat ha ett dubbelnummer, då detta nummer faktiskt inte var kortare än vilken annan normal tidning som helst, 48-sidor färg.
kolla i tidnigen idag rätt mycket finns på fotolog. men tråkiga va bläddrade i tidnigen och såg en panel som ja blev gripen för :( då vare inge kul :D
CSG4SAINTSHIT!
bra nummer! gillade beges intervjun skarpt. De bilder man hade sett innan hade man sett live så då spelade det ingen roll. Ni som gnäller över att ni ser allt på nätet sitter inne för mycket. pappskallar!
Riktigt grymt, sjukt bra bilder osv. Fett!
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Bara för att vara herr viktig så vill jag påpeka att det var en vägg från huskvarna i detta stockholms nummer. får jag godis nu?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18