billigaste burkar sthlm
finns homeboy fortarande.
Haha roligt inlägg, Nej homeboy finns inte kvar så mycket som jag kommer ihåg, dock finns highlights och Curbservin. Ska du köra snabbt med färg kör på black, mer avancerad och lång tid på dig, belton på curbservin, eller gold. Dock rekommenderas BELTON!
homeboy är typ öppet för hans homeboy's
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
-kmed- vilken belton menar du? Finns många olika belton,hit color,ral o.s.v eller menar du MOLOTOW -belton som säljs typ över allt?
kör med belton i alla dess bemärkelser eller auto k så blir allt bra (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
happyinx har stängt va ? =(
Flaskflask @ flogg.
Affärn finns kvar ligger vid fridhemsplan men han är sällan där (men offta i närheten) så man får ta nummer och ringa när man ska handla haha (fast ingen ide att köra mtn när det är mindre än 10+)
billigast är nog highlights... basic - 3 för 100:-
Ruttnaste är nog Highlights. Basic - 3 för 100:-
Finns det någon som fortfarande köper burkar från highlights nu när curbservin(stavning?) har tagit in riktiga burkar?
diamonds are forever
Curbservin är ju lätt bäst, kommer handla mkt där senare när det blir lite varmare ute.
billigaste burkarna?`??? d kan väl vilken writer som legat i lite lista ut själva vilka d e!!!!
dom billigaste burkarna är gratis ;)
Yeaboy Jamen berätta du då, som låter så jävla smart!
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!
roststopp hos din närmaste ok mack=)
charbell säljer bara till sina polare, han har inte gått i konken.
its all nomansland?
"Billigast burkar" tror du folk tänker röja sina rackhak här eller?
Billigt är bra!!! men billigast är det när det är gratis rack 4 future
Dont Stop Sara (c)
Charbell kallar ju alla kompis så fort man kommer innanför dörren...
winterclash Man köper ju montana gold på HL men det blir ju oftast curb servin:)
Älskar Montana burkarna och dess färger Inklusive doften!! Auto-K e ju jävligt nice oxå! Och så får man inte glömma Multona och Belton :D
"Hellre en varm färgad piece, Än en grå sliten vägg"
Producent
2009-04-19 23:40
Var ligger Curbservin?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Skanstull, googla curbservin eller kolla deras whoa sida.
Producent
2009-04-20 00:20
Ser ut som Recognize
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Vi ligger på Ölandsgatan 50, T-bana Skanstull.
Ölandsgatan 50 T-skanstull curbservinstore.blogspot.com
lik one helt rätt. billigast och bästa e dom som e gratis.
Rackat? E ju grymmt bra pris. 12330295783854739 st för 0:-
på tal om burkar, ngn som vet hur multona kannorna som de har på highlights funkar?
hets, stress, fest!
Multona är ungefär som Auto-K. Båda funkar jäkligt bra och rinner inte mkt, bara man mixar färgen ordentligt innan du börjar måla. Är också väldigt täckande. :D
blandar, skakar..
Graffare
2009-04-21 22:42
Säljer gubben fortfarande hardcoreburkarna?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
"blandar, skakar.."
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!