I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ofärdigt Pågatågs Rull.

Vår Hiphop - Graffiti

2009-02-02 16:39

Ofärdigt Pågatågs Rull.

Runt 06:15 Rullade ett Pågatåg in på Malmö Central
Med en ofärdig panel på första vagnen.
Fyllningen var Chrome och Vit.
Bakgrunden Orange och Röd.
Det var ett så kallat "Nytt Pågatåg".

/Kul att det körs!

2009-02-02 17:08
det stod vadå ?

2009-02-02 19:06
Ett regina med andra ord? Kan inte alla bara sluta kalla det för "nytt pågatåg"...
yo hiphop r'n'b

2009-02-02 19:10
rymdfärja?
Graffare

2009-02-02 19:58
Angående den nya pågan, hur mycket kommer det skilja sig från reginan? Jfr t.ex. öresundståget kontra "kust till kust". Det var bara stolarna som skiljde. (Kust till kust hade sjukt sköna ergonomiska stolar).
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2009-02-02 20:15
Har du åkt nya pendeln i stockholm? (x60) Om du har det kan du iallafall få en "Humm" om hur nya pågatågen kommer se ut. Dem kommer påminna om x60 väldigt mycket; fast skillnaden ligger i inredningen. Lite kortare vagnar och annan färgsättning är receptet på namnet x61. Visst, kommer fortfarande ha den vackra lila färgen, men de gamla vackra x11-formerna försvinner sakta men säkert vilket är hemskt..

Hoppas denna serie tåg döps till rymdtågen, tösatågen eller något annat; för pågatåg är det iallafall inte!
yo hiphop r'n'b

Graffare

2009-02-02 21:14
Förresten, minns ni gamla pågan som bytte utseende någon gång i mitten på 90-talet?

Vilka tåg var det som gick mellan Malmö och Trelleborg innan? Jag minns att jag tog tåget till Malmö från Trelleborg när jag bodde där ett kort tag 94.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2009-02-02 21:52
dom var fina då också!

2009-02-03 15:57
JA PÅGORNA ÄR BRA NJUT. oj, caps..

väldigt skamligt att få nå kinderäggståg ala stockholm istället.
jag sörjer med er
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT