I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rull uppsala

Vår Hiphop - Graffiti

2009-01-27 13:26

Rull uppsala

Rullade in ett tib-tåg med 5 st paneler, han endast se vad det stod på 2 utav dom då jag kom precis, det var 2 st Hfus med grå-grön-röd fill, svarta lines o vita hl, grön bg och gula seconds.
Mestadels av panelerna var spittade. Det rullade in mot sthlm.
Nån som vet mer om dom andra så fyll på info.

2009-01-27 14:03
wack att det rullade en tib på den linjen. gick den i linjetrafik eller va den tom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-27 14:50
sågs i borlänge igår

Ir:svart fyll med ljusblåa å gröna bubblor i, vita lines, blå bg,
Hfus: gulgrön? fyll med ljusblåa å mörklblåa bubblor i, svarta lines, gula seconds, rosa eller lila bg..
en Cwalk tror jag med rosa C och resten WALK med lila, svarta lines,
Hfus: ljuslila? mörkblå fyll med lite rött i, svarta lines, grön bg, gula seconds..
Hfus: likadan beskrivning som på den innan , ljuslila? mörkblå fyll med lite rött i..

rätta mig om jag har fel..bild finns, och den kommer inte upp här av mig!
ALF Toys Al Mighty

2009-01-27 15:06
a ljuslila kanske den va, gick i linjetrafik men blev ingen påstigning iaf utan dom släppte bara av.

2009-01-27 15:54
avstigning samtliga dags att skrota tåget, hört att samtliga hfuare chillar på hispan...typ HärFörUnderSökning...eller nått,, helt psykfett yo!

2009-01-27 16:03
Rullar väl en TIB varje dag mellan Borlänge-Stockholm.
Har gjort så ett tag nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.