I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Betala för Buff eller Måla över?

Vår Hiphop - Graffiti

   

2009-01-09 17:13

Betala för Buff eller Måla över?

Tjena jag var ute en kväll vi var alltså 3 stycken så kom vi på världens idé att vi skulle ut å måla. Vi går hem till en kompis och ritar en mall sen tar vi 6 av våra burkar ( Målningen vart 2,5 meter bred och 80cm hög typ) Grön/Blå/Gult använde precis när vi ska gå ner till "brottsplatsen" så möter vi en annan kompis då var vi alltså 4 stycken... sen när vi står där och målar ser vi att de kommer 3 till nu var vi 6 stycken. Precis när vi var klara så kommer förståss polisen och då hade dom tydligen sagt till tidningen att vi sprang rakt i famnen på dom när dom i själva verket "brottade" ner 3 av oss.

De var bara historien vart ja ville komma var att jag erkännde ju att jag hade målat (+ att dom såg att ja hade handen full i färg) och kommer nu får betala för buffen på den där målningen, Frågan var ju den då att om jag går dit och spittar den där målningen ja gjorde med en ny och inte blir tagen.

Kommer jag fortfarande måsta betala de första jag gjorde då?