God Jul skisser 08!
Officiella God Jul tråden 2008! YO alla whoa:användare! om ni har någon fet jul skiss eller ett piece kan ni ju posta den här !
ehh, skulle man skriva nåt vettigt här eller? hmm..
Hallucinogen: Skön stil. Dock saknas jultomtarna o bakrund.
jaha, och de måste man ju ha..eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej blir snyggare då, Coola gangster
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
haha hade fett tråkigt och var för jävligt trött så jag lollade mig lite med den här:)(jag kan säga det själv....JA jag är TOY!)
Skissen
AdeOne!
asså måste ju säga att denna tråden inte riktigt håller standard.. ska inte säga att ja e nå bra men de e ju inte precis nåt i denna tråden som håller nån jätte hög nivå
Ingen mera rosa banner
Vafan allt är likadant som förr på graffitiforumet, att ni inte lärt er att sluta dissa varandras grejer för det verkar vara det enda ni är bra på! för två år sedan var det exakt samma sak, ni graffare kan fan inte bara uppskatta varandras grejer o ge kritik så att ni utvecklas utan måste trycka ner varandra.
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
TRÅD RENSAD! Har ni inget konstruktivt att tillägga, skriv inget! /Admin
rätt kul för folk laddar upp skisser. och säger själva att dom e toys. måste ju betyda att dom vill ha massa skit kastad på sej sj. eftersom dom laddar upp en dålig grej.
antagligen säger dom så för att dom INTE ska få skit kastad på sig? håller med kajaman, fast ja tycker alltid folk har tryckt ner varandra på detta forumet.. kom igen nu, ladda upp! kreativiteten brukar ju flöda så här vid jul..
*jaja! -smack-smack*
R.I.P. Adam Eliasson 9/7-89 -25/5-08 DeepDead....
fan vissa är ju sämre änn lillesyrran... Varför ens ladda upp en bild och sen be om ursäkt för att den är skit?"lekte bara lite" "jag är toy" "inte den bästa" Lägg upp något du känner dig nöjd med? lägg ner lite tid...
hyfsat snabb skiss http://img512.imageshack.us/my.php?image=bild233yc5.jpg
mums... wook
Ännu en gång. Posta KONSTRUKTIV kritik eller posta inte alls. /Admin.
WookÄrGott leder ju hitils om ni frågar mej
Ingen mera rosa banner
WookÄrGott den va jävligt nice :)
R.I.P. Adam Eliasson 9/7-89 -25/5-08 DeepDead....
tack hallucinogen och oxino för dom trevliga komentarerna :)
mums... wook
bkr P15 Va duktig du är som kan göra den först på Graffiti Creator och sen rita av! Props till dig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
WookÄrGott den va riktigt najs^^
AdeOne!
hahah ofta jag bajtar graffiti creator
bkr P15 Ohh jaa de gör du.. L:et på god juL e ju baitat från gc rätt av :P
Ingen mera rosa banner
Casket: Fyfan va fet ! mer porr !
caskets var ju fetast hit-tills då!
ehh, skulle man skriva nåt vettigt här eller? hmm..
tjoos här kommer lite från mig då:D http://img222.imageshack.us/my.php?image=img3554pe0.jpg
Illsnidig jävligt skön skirre där
Hade hoppats på att fler hade laddat upp något nu nära på julafton, brukar vara så men icke... Blir lite besviken nästan.samopo Tack.
komigen nu whoa, mer julskisser ;(
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Hoppas det funkar nu att länka från facebook.
Anyway,
här min julskiss .
Den är dock inte färdig, men lägger upp den iallafall eftersom jag troligtvis inte lär slutföra den.
Graffare
2008-12-22 21:58
-Det går ju inte att öppna!?
-Det är julen som står för dörren.
HMOR
Casket och doktordöd langar kavllitet
Ingen mera rosa banner
cool stile DoktorDöd P20:d
Kul att min gillades, även fast den är långt ifrån klar. Annars så gillade jag Caskets riktigt mycket. D och U var ögongodis.
galen graffiti film: http://www.youtube.com/watch?v=O7CT7kZ8NTY
Illsnidig Satan vilken najs!
que sera sera.. vi håller på AIK!
http://www.fotolog.com/soetsomsocker/59237128
Nich P16 tkr den va helt okey men du kunde dock ha skippat pilarna
Ingen mera rosa banner
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Hoppas inte tomten kollade den här tråden.. Då lär ju typ 3 av er fått julklappar medans ni andra fick jul klappar. Medelåldern i den här tråden ligger väll ungefär vid 12 år ?. Hur vågar ni ens publicera den här skiten. Har folk ingen skam i kroppen?
Oj oj oj vad kvalitén har gått nedför här