Röjde ett ett Kinnerkulle itino helgen som var. Jag och en polare guldade Itinot och 2 andra stekare körde en y1 som stod i ryggen på oss. Här står vi smålulliga efter en skön hemmafest och steker upp riktigt läckra silverpieces, hade kommit överens om att köra relativt snabba saker eftersom det var länge sedan platsen besöktes och stället har tidigare jämförts med mordor, med viss kamera övervakning samt vibbar. Han som var fullast hade skickats in mellan vagnarna innan för att checka av allt, efter ett tag kommer han tillbaka för ge lägesrapport. Jag kickar en freestyle medans han lägger några sjyssta bars om hur det såg ut mellan vagnarna. Vi bestämmer oss snabbt för att avancera in och få skiten överstökad för att möjligtvis hinna hooka upp med resten av folket från förfesten. Jag ställer i mig 2 små jäger (från dom här sjyssta 9-packen på bolaget) och vi knallar in mellan vagnarna. Inget snack om saken nu röjs det, chromen ligger tätt som dimman hemma hos rge'arna i tågtunneln. Jag och min polare kör ganska snabbt men jävligt klockrent, märker tidigt att polarna på vagnen bakom slackar efter i tempo. Jag skiter i det och tänker att jag kört klart snabbt och sätter mig och kollar läget sedan. Just när jag ska lägga upp en fet YO så bränner de upp en kärra i ett hiskeligt tempo, ut flyger 1 (?) lirare med emblem på bröstet. Här råder inge tvivel, eftersom jag är klar är det lika bra att gitta. Resten verkar hålla med så nu ska 4 pers under itinot, vilket är tightare en fittan på en 15åring. En tjongar i framtanden i spåret någon blir av med sin mössa och någon krokar fast i vagnen med ryggsäcken. Efter lite rackel och över ett staket kommer vi ut på en stoväg där det är tät helgtrafik in mot stan. Bilar stannar och skriker medans vi flyger över nästa staket som patrik sjöberg efter några stadiga linor colombianskt. hängandes på staketet hinner jag kolla bakåt och får syn på en av mina polare som även han kör 100meter hinder med jaget tätt bakom. Efter detta lilla joggande påbörjas uppdraget att ta sig till det lokala torget. Hudvudbron in till centrum blockas nu av polisavspärrning, vars jag har på tok för mycket gore-tex för att kunna passera obemärkt. Efter lite kors o tvärs över villatomtar och raggandes på brudar påväg mot torget så sammanstrålar extremgruppen och tar några snabba järn jäger. En utslagen framtand, en trasig häl efter att man dykt ner för en 15stegs trappa, kläder som ser ut som slamsor och 2 ofärdiga pieces......YOU GOTTA LOVE IT ! dagen efter åkte vi skateboard, drack pangare och plåtade rullet från skateboardlokalens fönster. guldish