I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Radio JMK söker gatukonstnär för intervju.

Vår Hiphop - Graffiti

2008-10-08 16:04

Radio JMK söker gatukonstnär för intervju.

Kalle är namnet. Journalistikstuderande är ockupationen.
Jag är ute efter en vettig person som är villig att ställa upp på en radiointervju någon gång mellan idag och tisdag nästa vecka. Ju tidigare desto bättre så slipper jag stressa med redigeringen sista dagen.. :)

Radio JMK är alltså skolradion på JMK (tidigare känt som journalisthögskolan). Nästa program, som sänds nu på tisdag kväll, handlar om offentlighet och det offentliga rummet. Jag skulle vilja komma i kontakt med någon som ägnar sig åt gatukonst i någon form och som inte har något emot att snacka lite om det. Man behöver inte framträda med namn och vi kan maskera rösten också så att ingen jävel känner igen en.

Ta chansen att lufta dina åsikter och tankar om gatukonst/graffiti och dess plats i samhället!

MVH

Kalle och resten av samhällsredaktionen

radiojmk.blogspot.com

Ja just det...Stockholm med tillhörande förorter är inom radien. Jag varken kan eller har lust att åka till typ Borås även om det säkert finns gott om vettigt folk där också... :)