Metro: Storklottrare fast efter jätteinsatas!
Det är sjukt hur dom försöker med sina rubriker! :)Länk till http://www.metro.se/se/article/2008/09/11/07/5042-65/index.xml för dom som har glömt reglerna. Det finns även falkögon på whoa. 7 - Lämna inte ut personuppgifter Att skriva ut namn, telefonnnummer eller dylikt leder direkt till ban. 8 - Nämn inte tags Det är inte tillåtet att fråga eller skriva ut vem som har vilken tag. Att skriva eller fråga vilka som tillhör ett visst crew är inte heller tillåtet. (Inlägget ändrat av Rallare 2008-09-13 21:40:08) (Inlägget ändrat av BountyBoo 2008-12-06 17:43:46)
Graffare
2008-09-11 19:05
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Tröttsamt att se hur de lägger ner såna summor samt tid på att jaga målare samtidigt som resten av samhället fallerar.
Graffare
2008-09-11 19:24
Klotterkomissonens arbete bär visst frukt. Synd bara att de ska spana utanför P-huset.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Synd bara att de ska spana utanför P-huset. varför? ahah jag skiter väl i p-husen så länge tåg rullar;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför? ahah jag skiter väl i p-husen så länge tåg rullar;) Antar att han menar att polisen spanar utanför p-huset för att få reda på hur personerna som skriver vissa saker ser ut, och på de viset lättare få fast dem vid olaga klottrerier. Det kan ju resultera i mindre måleri på tågen.
Och tågen rullar ju för det mesta. Snöstorm är väl undantag. Eller menar du tåg med grafitti på sig? *ironi*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej , lät som så jag tänkte xp haha;)
"Men i "graffitikulturen" ingår ofta att ta bilder och sedan lägga ut dem på Internet. " HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA
Hardcorearesoft P17 vad är roligt med den meningen? det är ju så numera...
Graffare
2008-09-12 00:25
Malmö har ju alltid varit en liberal stad i förhållande till graff. Synd om det blir här som i Lund.
Nattugglan, utveckla gärna.
Inte helt oväntat men det kommer det nog bli ska du se...dom är missnöjda för att använda ett milt uttryck!
och här hade jag inbillat mig att det skulle vara lugnt att klottra i malmö eftersom polisen verkligen har bättre saker att lägga sina resurser på...tydligen hade jag fel
Kuksugarna sa att dom skulle göra något med (kartöverläggning?) på klottrare,
Graffare
2008-09-12 12:20
Det tror jag tyvärr är vad de gör :(
omfattande färgvandalism briljant!
spliff macht frei
Shorter : vad betyder kartöverläggning ?
det kostar på att ligga på topp
Palla jaga flummar/klottare när det finns mkt viktigare saker att göra!
BornBusy, de PRECIS det jag vill veta vad det betyder, vad jag tror så kommer dom ha specilla väktare som jaggar typ en målare eller ett crew hella tiden tills dom får byttet dom jaggad länge. Ja då får man hoppas de inga tjockisar.
Bornbusy/ shorter Ordet är kartläggning inte kartöverläggning, dem kartlägger dina rörelser, vilka du umgås med, vilka du är bekanta med, vad du drar,vem du målar med, i många fall avlyssnar de telefonen,i princip allt om personen de kartlägger....Shorty de jagar inte direkt dig i den aspekt du menar... Och dem ska inte börja med att kartlägga målare, de har dem gjort länge. även samma med alla andra kriminaliteta aktiviteter..
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
med klottrare som satt i system att spreja ner hela tågset med färg inom loppet av bara ett par minuter haha :P
Haha "storklottraren har klottrat på 30 platser i malmö" bra koll man får ha....
TrYeRoNe www.fotolog.com/tryer1
Graffare
2008-09-13 03:58
Hoppas nu inte målare börjar gola ner varandra, det hade fuckat scenen hårt.
hårdare metoder > fler som torskar > fler som golar det känns rätt så oundvikligt. det finns ALLTID någon svagsint idiot som inte klarar trycket.
oh shit, en haffad i malmö.. bäst resten ligger lågt, eller ger igen ?
Efter läst tråden kanske det är värre än jag trodde innan, Kartöverläggning, span på lagliga. Låter inte roligt.
men han kan väl inte åka dit för allt annat han gjort också? griper dem en målare på bar gärning så kan dem väl inte bevisa att det är han som har gjort alla andra målningarna också?
Så att ingen har glömt reglerna. Det finns även falkögon på whoa. 7 - Lämna inte ut personuppgifter Att skriva ut namn, telefonnnummer eller dylikt leder direkt till ban. 8 - Nämn inte tags Det är inte tillåtet att fråga eller skriva ut vem som har vilken tag. Att skriva eller fråga vilka som tillhör ett visst crew är inte heller tillåtet.
Jaja man e en stor klottrare om man har klottrat på 30 ställen och lite mer.
Graffare
2008-09-13 23:19
Tror detta är bara början på en massa gripanden.
låter inte bra det där, tror inte det här var sista stora gripandet tyvärr! ligga lågt där nere låter ju som ett bra val, ladda ner lite porr och ta det lugnt ett tag.
Skyll på systemet
Nattugglan P26 Helt allvarligt,Vad får dig att engagera dig så mycket? Kan du inte kommentera OS resultat eller liknande istället......? Sluta spekulera, sluta snacka.
fan folk beter sig som att man blir skjuten om dom tar en. vafan fortsätt som innan bara o gör inte så mycket reklam o undgå att bli haffad så ere la fan inga problem??
Graffare
2008-09-14 12:35
Mandrill Lilla gubben, var det inte du som var så rädd för att berätta om vem du var trots din attityd här på whoa?
Låter inte alls bra!! Då tar man och varvar ner ett bra tag!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
haha "varvar ner" varvar kan betyda skriva på holländska!
"Aaah, they lie about marijuana: Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie. When you're high, you can do everything you normally do, just as well, you just realise, it's not worth the fucking effort." - Bill Hicks
Mandrill, Fattar inte varför du stör dig på nattugglan?, Det här är rätt viktiga "nyheter". Sen är det ju en annan sak att du kanske bara sitter inne på internet, lägger in några kaxiga kommentarer på ett forum, leker lite gangster och inte förstår vad som händer med tanke på att du aldrig är ute o kör? PimpMyStrumpa ; Mycket prat, Lite arbete.
Bane: det du beskrev är ju nattugglan -gangsta snacket +jobbigt bullshit bla bla bla jag vet hit o jag vet dit men jag har aldrig gjort ett piss själv....
gör en grov spaning på någon våldtäcksman iställen vafan !
in the streeet they call it MURDAAAA... !
det här tillslagsfenomenet märks av mer och mer........2009 kan bli riktigt svettigt!
Satsare asså haha
vila i frid jonas, alex och putte
Graffare
2008-10-14 08:46
MRsalesman Shit, vad hård du är.
Snarare ärlig..Jag menar alla åren jag har skrivit här har du varit aktiv, skillnaden är att du aldrig varit aktiv på riktigt men ändå alltid ska ha en syl i vädret, du ska alltid bevisa dina kunskaper o spela berättigad till dina åsikter när du egentligen bara sitter o snackar skit. Dina åsikter spelar ingen större roll eftersom du inte är, aldrig har varit o aldrig kommer bli en del av scenen någonstans.
Graffare
2008-10-15 10:57
Sorligt att se hur felprioriterat det är, men givetvis ska dem vara efter dem som vill göra världen lite mer färgglad och roligare att vistas i. Graffitin kommer alltid finnas så på något plan tycker jag det borde accepteras som i Danmark. Tänk på att när det blir legaliserat och en häxjakt inte längre är kan man lägga ner mer tid på sina verk. Det är inte graffitin som kostar pengar! det är borttagningen! Jag hoppas att polisen börjar tänka över på vad som är viktigt! Fortsätt måla / Spuk One
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
Graffare
2008-10-15 17:20
MRsalesman OK, vad bra för mig :)
Toastare
2008-10-16 21:30
**Tråden rensad** INGET SKVALLER. Skriv inte om olika crews, eller olika tags. Sånna saker ska inte skrivas här, det är helt onödigt.
Jag skyller allt på Emma!
Man ska ju vara glad att dom inte bustar en för varenda tag man satt. 30 st? det blir väl ingen storklottrare?
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Det rör sig om framlagda bevis på 30 åtalspunkter, det är ganska mycket.
ännu en anledning till att vara försiktig vid fames.... lr varför inte bara förbjuda dom som kan tänkas vara det moderata valet? jag betalar så mycket skatt o dessa klottrande pundarna som slår sina småsyskon o boffar krom i deras crackmorsas källare kan bara fortsätta utan att anpassa sig i det stora hela som vi kallar den modrna anpassade världen... skoja bara , keep hitting up and watch eatchothers backs.,....
fan , ni e så tröga att ni inte fattar att ni e tröga....
Alla verkar ju tror att carbineri kommer skjuta en alt. lemlästa på plats om det bli nåt gripande, den som är med i leken...
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!