I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Streetart tråd Posta era fynd här! [eskilstuna, sthlm, gbg, whatever]

Vår Hiphop - Graffiti

   

2008-08-07 17:17

Streetart tråd Posta era fynd här! [eskilstuna, sthlm, gbg, whatever]

OM jag inte misstar mig så finns det ingen "officiell" streetart tråd. Endel folk anser väl inte att streetart hör direkt till graffiti. Dock har ju inte streetart någon egen del i forumet så vi får samsas. Vet att Streetart scenen i eskilstuna är minimal men tror att jag skall göra en fotoresa inom de närmsta veckorna. Kanske även i sthlm, om jag har tid det vill säga. Tittade runt lite på bloggen som handlade om streetart i sthlm och den var ju hur underhållande som helst. Så som sagt kanske jag ska ta mig till sthlm och göra en fotoresa endast för att jag vill fota lite Hop Louie saker. Anyways, om någon kan tipsa om ställen/gator i Eskilstuna först och främst som det kan finnas lite streetart på så vore det en hjälp. I stockholm har jag väl ett hum om vart det finns bra spots men tar gärna emot tips om stockholm också. Men det här är ju inte bara en tråd som är till för mig att posta bilder på. Ni kan ju också posta bilder på vad som händer i eran stad, eller saker ni sett när ni varit på en resa kanske? Alla streetart relaterade bilder är välkommna.

Tack på förhand, hoppas detta kan bli en seriös tråd. Jag kan tyvärr inte posta några bilder för tillfället (vet inte varför min dator har ju ett bäst före datum som har sett sina bästa dagar), men jag gör allt för att fixa det. Btw, någon som vet vad som hände med mysko? (eskilstuna) Hans/hennes grejer va ju askul.


//Per-arne-peter-henrik.

Sfinxen.