I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Måla på lakan?

Vår Hiphop - Graffiti

2008-07-02 23:06

Måla på lakan?

Halloj! En polare ville ha en banner att skylta med när han är ute och djar och tänkte att ett lakan är ju lätt att packa ihop osv. Men han ville ha en sjysst logga och mina erfarenheter av att måla på lakan är begränsade så jag tänkte fråga om det finns någon mer erfaren som kan dela med sig av tips och idéer.

Är det möjligt att genom föra en sjysst piece utan att det blir fult? Vilka caps är opitimalast? Det är det jag undrar över nu..

Tack för svaren! Fridens!

2008-07-03 00:17
tycker det är skönt som fan att måla på lakan... om man inte täcker ordenkligt så kan det dock bli riktigt ful fyll efter som de suger in ganska mycket så de blir mörkare/ljusare sträck lite här och var...

Graffare

2008-07-03 11:24
fat cap är att rekommendera, mer koncentrerad stråle går bara rätt igenom tyget (beroendes på va de är för tyg då förståss, men jag antar att du ska köra på vanlig lakan?)

2008-07-03 16:30
För enkelhetens skull så spänn upp den på en vägg eller ett plank (färgen kommer gå igenom så be careful) för att enklare kunna måla på det.
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2008-07-03 16:53
Köp en fördiggrundad duk bommulsduk istället, på lakanet kommer du bara slösa färg, kommer inte att hålla lika länge heller, så tunnt.
SMÅLAND!

2008-07-05 14:56
rolla lakanet ca 2 gånger innan du ska måla det så.
LeeRoyJordanJr.7.2

2008-07-05 23:55
måla på lakan är wack som fan tycker jag " , fast som Wa p5 sa rolla lakanen innan så kanske det går bättre...
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/

2008-07-06 11:29
grundad målarduk är fortfarande överlägset, ett lakan går ju sönder när man tittar på det.
SMÅLAND!

2008-07-06 16:12
Målarduk i bomull med måtten 10 x 2,10m finns från 1215kr. www.dukdirekt.se
Soft format men kanske lite väl dyrt om det inte är till något seriöst projekt.

Lite offtopic: Skulle tjejer vara intresserade av en sida som heter www.kukdirekt.se, där dom snabbt och enkelt kunde beställa hem det dom ville ha?

2008-07-17 18:55
jag vill definitivt ha tillgång till en sida som heter kukdirekt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.