Skithöna P20>> snyggt. på lockett..
Zones skisser var fantastiska:).
hahaha, lite at gjøra, so we paint our gear=P
The Norwegan Asshole!
haha soft jacka landpage xD
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
dirty_flowetry P19 helvete måste tagit sjukt med tid för den där! måste pillat i dagar!
Word that! Men när man ser resultatet så är det ändå värt det liksom...
haha
*jaja! -smack-smack*
Uh,.Är ni seriösa? LandPlages grejjen var juh inte alls bra, Bara det nere till höger, som förövrigt är extremt lätt att rita. Men ändå grymt. Piecer var grym, på riktigt. Och Skithöna skulle jag vilja se mer saker av.
kikk ass
Äldre stilar...
Zone:
Edge: (av zone)
Diverse tredimensionellt...
aWa:
E:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Crappy bildkvalite men men.. tack: RCE CREW Heroinvirus peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://trocaroc.blogspot.com/
fy f**n va snygga piecer haha jag har samma pennor som du xD
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
tack så mycket!
piecer den sista va shit fin , älskar svart vit blandnigen :)
pawtrickah: tack så mycket, svart fill och vita linjer är aldrig fel!
RCE CREW P14 va normal å bete dig som en 14 åring.
kass bild, jag vet!
Game:
ALF Toys Al Mighty
Gjord på en NO-lektion :/
Inte särkilt snyggt utan bakgrunden som ska på snart ! :/
Me = Toy, så nu slipper ni klaga ! :P
Lekte med ett par gammla pennor på matten samma dag! XD
tmc nice´, men fixa bakrund till den första
2G&2T n FUGS CREWS!!! www.fotolog/soopaz
Ska fixa en bakgrund till den första sa jag ju! :D Och tack föresten bombaren2
piecer feta skisser ja tycker skiss nr 2 va fetast
trippi'n on the bums , bomb the system
tack Salito!
Klart medelåldern har sjunkit? dirty_flowetry P19, fy fan va skön du är! Från jönköping med. RCE CREW P14, Du tycker att det mesta är snyggt antagligen och du tar allting för seriöst! Peace!
Lackar ur!
tmc, jag tyckte om din sprayburk!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
man tackar Muhjmathil_Ahmd ! ^^
Piecer P1 Kolla på nån av dina gamla skisser, osäkra linjer, mindre pill. Riktigt skön utveckling! Du går åt rätt håll gosse
localareagraffw0rk P1: tack så mycket, det är ett gammalt skissblock jag har där jag sätter in mina nya skisser.. fattar inte att jag kan ha skissat så pass dåligt för bara ett år sen. =)
Piecer P1 Man märker ju inte skillnaden förns man kollar på dom andra man var nöjda med.. har skisser jag gjorde för runt 3 år sen, FUCK man..
piecer. det var nån snubbe här inne som sa att landplage skisser inte var bra eller något sådant. men att dina skisser faktist är bra. vilket är skitsnack. dina skisser och målningar är inte bra.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
piecers skisser e jättebra om man inte känner till målare som Yoda, Grey, Swet, Dare, så gott som alla i TWs osv vars stilar e snarlika.
grey? yoda? jag tycker inte min stil är nånstans i närheten av dem du nämde, jag vet att min stil tidigare var ganska lik Dare's, men verkligen inte längre.
erorone P20 Grey har jag aldrig hört talas om, men du syftar på Yoga i cha, pix. rökmokare: vad tycker du är jättedåligt?
Exakt vad tycker du är likt Swet? kan du hänvisa till någon bild eller nåt där man ser någon likhet? och vem fan är grey? ganska konstigt när jag aldrig hört talas om honom
Var ett tag sedan man var här men jag gör som förut, och är lite unik, och lägger upp en film istället för bild.
20 minuters skiss i lyxförpackning!
Peace!
Piecer P1 va e de för pennor du har o skissar med? touch ?
*jaja! -smack-smack*
Näe men nästa gång så lägger jag något riktigt på bild och detta var mest bara för att tränna lite på att redigera film! localareagraffw0rk p2 Jadu hur kunna du veta det :)vroksjab p19 Jag orkar bara ändå. ;)
Nickname: Grymt! ;) zalas: Nej de heter "PRO marker" twintip nåt rökmokare: Du skulle testa det nån gång, det är liksom grunden till att börja måla.
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
ja får säga som alla andra.. kul att de körs iaf
*jaja! -smack-smack*
2 nya skisser, till ett blackbook battle på Facebook. Fortfarande kukdåliga pennor i väntan på ett paket touch.
FLAMINGO UNLIMITED
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
feta!! meskker P25 xD