I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

måla lagligt i karlskrona

Vår Hiphop - Graffiti

2008-04-26 17:41

måla lagligt i karlskrona

Ja , nu är den här igen , ytteligare en onödigtråd. iaf, har läst "den mest kompletta listan över lagliga väggar i sverige" att de finns nåt plejs i karlskrona som är lagligt, jag som inte orkar söka är tacksamm om någon kan länka "lagligaväggar sammlingen".

Sen undrar jag om lagliga i karlskrona är ett schysst ställe ? blir folk sura om man går över även om det är lagligt ? vill gärna höra av de som har erfareneht av väggen

2008-04-26 17:57

Har du msn så kan vi prata.. 

Det är en gångtunnel, 30m lång kanske på båda sidorna, 2.5m hög ungefär. Jag blir inte sur, men du kan ju se till att du inte målar över det bästa, har inte varit där på några veckor så jag vet inte hur det ser ut. Sist var det en del mindre bra där..  så du kan nog köra lugnt..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-26 17:58
http://www.fotolog.com/typeaddicteds/32868250

så ser det ut ungefär.. lycka till
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-27 11:28
härligt.. e i karlskrona minst 1 gång om året så får la masa mej dit till sommaren. frågan är bara vart d ligger å om d finns nåt ställe å köpa cans i karlskrona
Ingen mera rosa banner

2008-04-27 11:32
Finns en laglig ett stenkast från stationen i Ronneby. Det ligger ju bara typ 20 minuter bort med kustpilen.

Cansen köps på Ufo Mongo, en skatebutik som ligger typ bakom Systembolaget i Karlskrona.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2008-04-27 12:04
eyegasm: På Ufo m finns inga cans längre. De funderar på att köpa in igen hela tiden men det verkar inte bli av.

2008-04-27 12:05
Ah ok, det var tre år sen jag var i Karlskrona sist så min info är inte så up to date kanske;)
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se