I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Roslagsbanan rull
Vår Hiphop - Graffiti
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
enKenny P43
2008-04-16 12:10
Dmrocker X1
jag orkar inte hålla på och små tjattra över ett internet forum, men blir fett less på din atityd. du tror verkligen att du är bra på måla och att du kör så mkt men du är helt jävla värdelös, kör du så är det endå bara skit. du klagar i nästan alla trådar och skriver som om du är sthlm finest men du är en 16 årig jävla 91:a. tycker du ska tänka över på det du håller på med, och är det nån som är toy så är det väl endå du.
Hej, det är jag som är kenny.
Jag är 25 år gammal och är bosatt i en trevlig kommun i Jämtlands län.
Du får gärna lämna ett spår i gästboken om det är nånting du undrar.
Dmrocker
2008-04-16 12:22
du hade tre fel av tre möjliga, jag säger inte att jag är bättre än någon jag säger bara att folk är keffa och nu slutar jag skriva i den här tråden eftersom jag bara måste upprepa mig hela tiden.
-
din_mamma87 P38
2008-04-16 12:33
Man kan ju hoppas att varken abri eller dis har gått med i dgs.....
asumetrisk
2008-04-16 13:13
Hoppas hjälper inte, det stämmer tyvärr.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
forumsignatur
2008-04-16 13:23
vad är detta. OM han är 91a eller yngre så är det ändå mer propps att han kör mer än dom somligger uppe i bolagetåldrarna. Jag tvivlar starkt på att fluid, som han antagligen pratat med på msn och fått dom exakta uppgifterna, skulle sagt något fel efetrsom han körde den. Disturbed, du är efterbliven. Kniv, du är ännu mer efterbliven. Börja kör själva innan ni jiddrar med folk över internet. Hade ni haft något överhuvudtaget att komma med hade jag inte sagt nåt, men sluta muppa er för i helvete. och ollo, sluta jiddra bara för sakens skull din jävla flummare.
fuck all you haters!
Borttagen
2008-04-16 15:33
forumsignatur: Vidarutveckla varför jag är efterbliven? Du har ingen aning om vem jag är och hurvida aktiv jag är eller hur?.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
_muppen
2008-04-16 15:56
Vart det obehagligt när en 12 årig toy, gav lite motstånd?. skrev du igår klockan elva, tvivlar på att du är särskilt aktiv när jag läser detta
Ibland
Scientist
2008-04-16 16:28
hur i helvete har någon av dom kunnat gå med i dgs? bröl!
DHS P60
2008-04-16 18:42
fluid tycker hans grejer är sjysta så hoppas man får se kort på det här nångång!!
Nekrofil1
2008-04-16 21:11
DHS fel tyvär fluids grejer är skit.
Djollo P40
2008-04-16 21:26
forumsingatur : jiddrar inte i onödan tycker bara dmrocker fått för mkt lufft .. men visst han kör mkt grattis det ger han ingen rätt att sitta läxa upp folk och tro att han e bättre en andra.. jag vet väldtig många som kör jätte mkt mer en dmrocker och har mkt mer "respekt" än honom .. men dom sitter inte här på whoa och spelar galna...
Relaxtion in the nation
enKenny P43
2008-04-17 11:44
ord på
Djollo P21
..
Hej, det är jag som är kenny.
Jag är 25 år gammal och är bosatt i en trevlig kommun i Jämtlands län.
Du får gärna lämna ett spår i gästboken om det är nånting du undrar.
neoon
2008-04-17 12:30
alla är galna här, får psykbryt hjälp mig någon
limpoos P38
2008-04-17 12:38
stå på dig dmrocker <3
Borttagen
2008-04-17 22:07
_muppen: hahahah, patetiska människa. Har du koll på något överhuvudtaget?.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
_muppen
2008-04-18 10:53
nä jag saxade bara det du skrev
Ibland
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»