I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Capitalsthlm, vad händer?

Vår Hiphop - Graffiti

   

2008-03-15 19:13

Capitalsthlm, vad händer?

Som dem flesta vet har capitalsthlm varit en utav de bästa graffiti sidor (enligt migsjälv) genom tiderna, jag minns att jag brukade surfa in där när var "ny i gemet", det känndes alltid som man fick godis på en vardag utav morsan och farsan när capital.com uppdaterade. Tyvärr är nu fallet så att capital har inte uppdaterat sedan 12 juli 2007 (förutom julkalendern då) vilket gör mig upprörd. Känner mest att jag behöver skriva av mig lite angående detta. Capitalsthlm har varit som en kyrka för mig, jag har alltid klickat mig in där för att kolla uppdates, men blir alltid lika besviken när jag inte ser någon förändring på dess startsida. Har dem tröttnat eller orkar dem bara inte bry sig och kommer fixa något när dem har orken till det? Iaf är det tråkigt. Jag menar inget illa mot capitals crew, eftersom dem inte har någon som helst tvång till att göra det dem gör, som sagt så har jag en sjuhelvetes massa minnen därifrån och tycker det är träligt när man inte får förnya dem. Visst röj på diverse festival campingar är kul att glo på en söndag men inget slår en riktig mustig 2 sidors tåg/vägg uppdate. Har stockholms scenen dött så pass mycket att capital inte har något mer att bidra? Eller kanske den nya generationen utav writers väljer att skicka in till andra sidor?

Disskutera fritt angående capitalsthlm.

Mvh. Kakmonster

Nae men ärligt.. Jag driver bara med dig, vad jag än skriver.