Rågsved målad 2
Rågsved - linje19 En SN - Svart fyll röda lines och vit hl&seconds.. Ingenting att se eller läsa om..
Slutade läsa vid SN... Dock lär dom ju utvecklas...
Vackert!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rullade en SN panel igår kväll också.
!!!
sämsta jävla fittungarna på länge, smutsar ner den fina linjen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan dom har man ju fått 12 kråm av en gång i tiden.. inte har dom blivit bättre 3 år efter
Greenline/Uffline
Den fina linjen? haha bästa på länge!
Likemike, Kasta inte sten i glashus.
Shit bre
Trött på SN. Så jävla keffa hela crewet
Meckish X24 Kanske man inte borde om de finns glas lirare som dej där
Greenline/Uffline
skam för stockholm och sverige
Lyssna först, snacka skit sen
Haha kan inte fatta att den kommentaren kommer från dig, helt jävla otroligt. Likemike, svenska tack.
Shit bre
Meckish X24 Ja, kan man svenska så förstår man min svenska mening!
Greenline/Uffline
Menar du att jag skulle vara gjord av glas? Hajjar nada.
Shit bre
Meckish X24 Han menar nog att du är känslig alternativt en kärring.
Ville bara klargöra det hela :D
Croim.. Japp, Fast det är ju ett tale sätt :)
Greenline/Uffline
Okej SN kanske inte är världen bästa kanske inte ens specielt bra, men va fan gemfört med er " Riktiga " graffare så är dom ute och målar istället för att sitta på Whoa och tracka ner på folk som gör det ni " brinner " för eran så kalade kultur .. skumt är det
Take all from BABYLON!
Glas är jag definitivt inte gjord av, men kom och testa jag har festat med dom flesta osv osv...
Shit bre
graffitivandal P1 Känns som om du har något samröre med SN. Hursomhelst så har du inte helt fel. Hellre göra saker än att inte göra saker.
- Våffelstövel -
jaa vad ska jag säga , Jag känner dom men det har inte med saken och göra.. Men det här är ingen propps inlägg . Men jag tycker att om man ska skriva ett inlägg om någon man inte gillar kan man skriva något bättre , för kidsen som skriver skit är bara töntar sam antaligen inte har målat alls förutom på fame eller som inte våga lira ute .. Jag säger propps till dom som håller skiten igång och som målar sen om jag gillar det eller kan ju bara bli ett plus
Take all from BABYLON!
graffitivandal P1 Tycker du får det att låta som att Sn skulle vara dem mest aktiva på hela linjen..
Kvalitet eller kvantitet visst vill man bara ha fula prylar på hela linjen så är det inte så svårt att gå ut och lägga ett par 3minuters kråm prylar.. (Nej tack)
Sn är inte bra på det dem "lever för" men dem är nog inte så gamla så dem har ju ett par år på sig att jobba på stilen.
Det kommer alltid finnas dom som lägger sämre och dom som lägger bättre. Jag skulle aldrig sluta måla om någon la det argumentet, om ens något argument alls. Kör på! Bra blir bättre!
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Okej SN kanske inte är världen bästa kanske inte ens specielt bra, men va fan gemfört med er " Riktiga " graffare så är dom ute och målar istället för att sitta på Whoa och tracka ner på folk som gör det ni " brinner " för eran så kalade kultur .. skumt är det Det e inte ett så jävla bra argumen...Måste ju värkligen tagit lång tid att komma på det också,finns typ ett sånt i varje tråd där folk "klagar" på dålig kvalitet.
Ja presic och har fan aldrig sagt att sn är dom mest aktiva på linjen , meen ut och kör istälelt för att sitta och klaga på dom som gör det
Take all from BABYLON!
Du tror inte att man kör om man hänger på whoa eller.
-
Dmrocker X0 Det behöver inte alls vara så. Har många polare som hänger här utan att vara aktiva målare.
Å andra sidan kan du vara aktiv, men på helt andra delar än linjeväggar, stationer eller tunnelbanevagnar...
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Att vara lagligt aktiv är inte samma sak som att vara olagligt aktiv då du inte bidrar till den aktiva graffitiscenen som "syns" ute på gatorna om du står och målar på din lada och söker propps på fotolog.
-
lägg upp bilder, vågar inte titta på den i verkligheten, är rädd att bli blind då
Meckish X24 Man brukar säga att man har "Glaskäft" vilket i många fall Tyson förknippas med för att han inte kunde ta smällar. Men veva kunde han, hårt. Det du syftade på
Likemike ?`Eller bara att man är gjord av glas.
Fy fan vad jag hatar alla som säger dom målar iallafall skillnad från er som sitter på whoa !!....jag går in o kollar vad som målats o inte så man har lite koll! så man vet vad som är kört nyligen o inte ..o det gör jag på 5 min !!! punt slut
Nej va fan skulle jag vara med i Sn för ?? haah
Take all from BABYLON!