så blev vi mördare också...
hittade det här på sthlm citys hemsida... * Denna egoistiska handling att klottra, bara för att få uppmärksamhet och hävda sig drabbar i slutändan många. Inte bara oss som vill ha en ren och fin miljö runtomkring oss utan även alla sjuka som inte får vård eftersom skattepengarna i stället för till vård går till klottersanering. Exempelvis börjar cancervården i Sverige hamna på efterkälken jämfört med andra länder. Klottring leder alltså indirekt till mord. hahaha ofta!
eat me.
som sagt det är ju inte målningarna som kostar skattebetalarna utan saneringen höhöhöhöhö
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Well if feels kinda cool to be a murdahh! Afro_p WorD
Yay jag blev wordad på whoa mitt liv har en mening igen!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta var iof en kommentar från en läsare men det är inte många mg från deras nivå ..
Kvalitén på artiklar o.s.v. i de olika publikationerna som tillhandahålls (prackas på) allmänheten leder direkt till indolens och indirekt till våldtäkt, missfall, aids och husvagnssemester..
Otroligt. Vi bjuder in halva världen till att snylta på vårat solidariska system (t.ex. utbytesstudenter som pluggar gratis och sen åker hem igen) men färg på en mur är mord. Politikerna slänger bort bra mycker mer skattepengar på annat än klotter sanna mina ord.
Politiker-gubbsen säljer Jas-plan för att mörda. Vi färgsätter en mur och vipps är vi på samma nivå.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Om alla skärper sig och inte kör för fort, och om alla skulle plantera träd ist. skulle inte poliser behövas så indirekt så är alla mördare? lagom långsökt :)
okej om dom inte vill att folk ska "DÖ" på sjukhusen låt det vara lite färg på väggarna de skadar ingen!
PääKing BaaByyyy!
trött man blir assså!
WINO - UNA POSSE
sanerarna är mördare!
Det är typ 6kr extra per person i Sverige på skatten från saneringskostnader, tror det finns andra "dumheter" som kostar mkt mer så att anklaga målarna är ju ganska sjukt , dessutom är det hela väldigt långsökt.
om det du säger med 6 kr per skalle, blir det 54 miljoner per år. Det är rätt mycket
Hahaha! Fan vad nice! Mord ftw! Det där var det dummaste jag hört. Då kan man också säga att Sverige hade haft flygande bilar som enbart går på majsolja. Men pengarna till den forskningen och utvecklingen gick till klottersaniering egentligen. Och dom där SAS-planen som krashade.. Hade vi haft lite mer pengar hade man kanske kunnat utveckla ett system att upptäcka det i tid. ALLT går att skylla på graffiti =)
två godtyckliga påståendensom inte har med varandra att göra går att koppla ihop genom att säga "om A så B" och det är logiskt riktigt. I detta fall så har insändaren gjort den logiska kopplingen "om Klotter så Mord" och det stämmer. Tyvärr så åker insändaren på att den leder till klotter då vi alla vet att "Om Dum insändare så Klotter" så stackaren skjuter sig i foten.
for (int i = 0; i <dummainsandare; i++) {pajjaskit;}
Hade vart ännu bättre om du länkat till sidan....
haha amfetaminpsykos! fan vad skön, men tror dock inte att så många fattar det där...
"Att kalla graffiti för klotter är som att kalla invandrare för svartskallar"
Det är härligt att skribenten tar hänsyn till de faktorer som spelar in i frågan. Funderar på att byta forum då tuggmotståndet på citys debattsidor verkar vara spenatsoppa i jämförelse med whoa (!).
cha_mansala ja men eftersom det nu bli så lite per person så spelar det inte så stor roll, sen dessuom som alla har nämt tidigare .. Sluta buffa ? egd peace
nehxo. jag klagar inte på graffitin, men det är mycket pengar.
Att ge enskilda grupper skulden för cancer är att tigga om offentlig förnedring.
Isåfall är elaka busschaufförer orsaken till hjärt-sjukdomar, Coop är orsaken till fetma och systembolaget orsaken till våldtäkt.
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Det är väll deras beslut omd om vill lägga sin dyr bara tid på graffiti eller cancer sjuka. Jag gör bara mitt.
Vilket jävla skit snack! Om dom slutar mata kungen skulle nog de få det lite bättre på sjukhusen. Det är ju dessutom politikerna som dödar snarare de e ju "indirekt" deras fel för att dom satsar så löjligt mycket på sanering. Kanske redan någon som skrivit exakt samma sak men ja orkade inte läsa allt!
http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=31408
Graffare
2008-01-18 15:40
Anfetaminpsykos husvagnssemester!!! Knivskarp analys!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
hmm.. så dom pengarna som skänks varje år till alla dessa cancer galor.. går alltså inte till cancer forskning utan till klotter sanering..? eller kanske till tv4´s löne kassa? jag tror nog att pengarna gott räcker till cancer forskning, riksdagen sitter väl på en hyfsat stor budget.. men det är ju klart, om man hellre köper lägenheter på stureplan eller festar för 50 000 kvällen så blir det vell inte så mkt pengar kvar att lägga på forskningen. undra om han va soce eller moderat som skrev det där?^^ peace.
Vad glor du på?
Äntligen blev det värt att måla
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Ta inte bort skiten da? Låt det sitta kvar blir en grupp gladare och så sparar man pengar?
Motti, Alla vinner på det :)
cus imah mööööööördraaahhh
frid & fröjd!
Graffare
2008-01-18 23:27
sluta sanera och sluta klaga vettja
http://metafourhiphop.com/
sanrea mer klotter suger graffiti eger
-
mandarin were allmost there keep suckin´!!!!
svenska staten som gör valet, ta bort klotter ? satsa på vården ? klottret tar vi .
Jag skiter fullständigt i om någon jag inte känner dör för att moderaterna har fått sina prioriteringar fel. D.v.s Regeringens skadegörelsepolitik leder indirekt till mord.
-
Eftersom sverige alltid har legat bra till i forskning så kanske det är ett hårt slag under bältet när det finns andra länder som faktiskt knappar in på oss. Dessutom skyller vi gärna på andra/annat när något går fel, eftersom vi inte klarar av att konfrontera problem, fel eller annat.
klotter är mord!
Heretic ,Thou Art Cast Down!
långsökta resonemang is not the shit :( jag hoppas att Reinfeldt & Co. tar på sig ansvar för varje död människa i Sverige under de kommande fyra åren. Det kan ju, rent teoretiskt sett, ha varit deras fel att människan inte överlevde sin åkomma.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Stöd cancerfonden. Sluta måla
ÄBOD
Graffare
2008-01-19 17:02
kan bara säga... lol
They called me Mr. Glass
100 miljoner är aldrig en struntsumma.
strålande argument indeed. vägar leder till mord parker leder till mord hemtjänsten leder till mord lokaltrafik leder till mord jamenar, vi kunde ju lagt pengarna på cancervården?
cry me a river! --> thcrew
Cancerforskning leder till mord.
skönt med indirekta mord förövrigt. enda sättet att slippa indirekta mord är att mörda alla. då får man garanterat 0 indirekta mord :e
cry me a river! --> thcrew
Cancerforskning leder till direkta mord. Jag är PRO-LIFE, ingen har sån rätt över sin kropp att den får ha ihjäl foster och eeeh tumörer och annat liv! Jag kräver rösträtt för tumörer - och tumöranpassade arbetsplatser!
I min kommun som ligger strax utanför gbg, hade dom inte råd att ha igång gatlyktor på nätterna vilket gjorde det ännu lättare att klottra (:
Göteborg, heja gais.
Fortsätt sanera? Saneringen tar vad 24 timmar i stockholm.. eller ja "det ska" göra det. "Okej". Men en tag tar fortfarande ett par sekunder, en t-up tar fortfarande nån minut, solid , dustys. Och med lite planering har du en piece också på 20min inklusive lite spring. Vad fan spelar det för roll om någon alltid kommer hålla skiten körd? Är ni lata??
gangstaflow: FAN VAD NAAAJS!
eat me.