alla skisstävlingar...
Är det inte dags att styra upp ett riktigt "Battle of Whoa" snart. Hämta lite inspiration från audio formuet och styr upp något liknande med skisser. Kval, kvartsfinaler, semifinaler och final! Om intesset finns och någon vill strya upp det hela så kör på! Det här med domare och jury är ju ganska svårt iom att de måste vara kunniga och oberoende men om de som går vidare från kvalet senare bildar en jury så är ju problemet löst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sär skrivningar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe, visst styr du så deltar jag! shu
C.R.E.A.M.
ja pallar varken swartling eller styra upp saken, eller jag kan styra upp det om jag själv är med men det känns ju lite sådär...
nej men det är ju en bra idé att ha en officiell skisstävling då och då istället för en massa olika som det i många fall inte blir något av utan bara ligger och skräpar bland trådarna. problemet är väll som sagt vem som ska hålla i det så att det blir en objektiv bedömning. Inte blir det lättare av att smaken är olika hos en eventuell jury och för att göra problematiken ytterligare, vem ska ta tag i det och utse dom.
vi borde styra upp ngt stort iaf tycker jag, det hade varit fett.
de vore la om nån admin eller två kan vara dommare, dom anses la ha sin beskärda dels koll på graff. sen krävs det bara någon som håller i det hela. tar in skisser å gör trådarna. svårare än så ska det nog inte vara !
ny bonus, alla som är med vinner en käftsmäll när dom vågar sig ut i verkligheten.
psk. öppna inte käften om du inte vet nåt. det tycker jag låter bra
C.R.E.A.M.
Hur är intresset egentligen? Om de nu finns något sådant är väll resten bara att lösa, aight?
ja intresset fins, så länge det fins feta priser
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
priser e skitsamma, det har funkat många gånger innan utan att vi hade några priser. skoj hade vi dock.
borde vara typ en tävling varje vecka, och vinnarnas bild varje vecka visas nånstans på sidan som pris typ, om nu inte tävlingen sponsrats eller så av någon eller nåt företag. vad JAG tycker iaf:) intressered också,skulle nog höjja min lust att plocka fram scannerf*n och börja skanna in lite bilder.
Nästan aldrig sett en admin kliva in i en Skisstråd och sagt ett ord. Trorjag.
Låter intressant det hära...
Det här låter som en riktigt mysig idé. Och admins som domare känns också tryggt, för att undvika svågerpolitiken.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
jag tycker det låter intressant, priser är skitsamma, som eror sa..back in the good ol´days var det klass på tävlingarna och det var bra uppstyrt, nu är det bara massa tjafs om vem som baitat can2 och inte..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Battle hade varit roligt. :)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
ja ett riktigt battle hade varit skoj, äran är väll ett utmärkt pris tycker jag! behövs bara någon som har tid och lust att styra upp det!
skulla vara roligt att vara med på nått sånt :)
Ny Användare : ReskOnee
d lät ju råfett!, pris vore kul visst, men ingen nödvändighet(?)... varför inte låta "skisseliten" döma, dvs landplage, herrberg m.m..... men som sagt, det behövs nog en admin för att styra upp det så det blir seriöst....
frid & fröjd!
det är precis sånna som dig som inte borde finnas, hur fan vet du vem som är "skisselit"...
Amfetaminpsykos är ovillkorlig åklagare/domare.
"det är precis sånna som dig som inte borde finnas, hur fan vet du vem som är "skisselit"..." konstig humörsväng där? annars så låter det som en kul idé:]
Det finns ju ett gäng personer som alltid droppar skisser i alla skisstrådar och alltid är väldigt duktiga. Dom är "skisseliten". Typ Herr berg, muhjmathil o några fler. Alltid kul o se!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
exakt va toyboy sa, du vet, dom som alltid vinner alla tävlingar?
frid & fröjd!
ToyboY P21 och
Orre P19 de där hållar inte, så bara för att dom har droppat feta skisser är dom bäst. Vad jag vet så finns det folk som är avsevärt mycket bättre än de ovannämnda, som inte har droppat något på whoa. Därför håller det inte med att dom ska vara dommare, duktiga är dom kasnke men upp till bevis om dom är bäst... Det är ju därför det behövs en ordentlig skisstävling, med oberoende domare helst admins!
lööv det är skitsamma om det finns 10000 personer som skissar bättre när dom inte e medlemmar på whoa eller aktiva i forumen.
ja givetvis men det finns faktiskt folk som är medlemmar och aktiva i forumen som inte har blottat sina själar ännu, om du förstår vad jag menar?
Varför skulle de i så fall göra det i en sådan tävling?
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Lööv, du har helt rätt. Saken är bara den att eftersom de inte visat ngt så har de ingens förtroende som domare. Och det går ju inte att bara utse domare heller, alla kanske inte har lust att vara domare, hur hedervärt det än är. Jag vill iaf inte vara domare, jag vill rita. :)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
fader P19 Det jag menar är bara att folk här är så trångsynta...Muhjmathil_Ahmd X19 Nej de var inte så att jag menade att dom skulle vara domare, utan att det faktiskt finns fler än de som lägger upp sina skisser i vart ändå skisstråd. Om det ska bli en hederfull ocg rättvis tävling bör någon mod/admin ta hand om dömandet. Det ser dock ganska mörkt ut då modsen och adminsen lyser med sin frånvaro i den här tråden, intresset verkar inte finnas från deras håll. Synd.