I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

laglig vägg i bangkok??

Vår Hiphop - Graffiti

2008-01-01 16:01

laglig vägg i bangkok??

nån som vet om det finns nån laglig vägg i bangkok?å möjligtviss nån affär där man kan införskaffa sig sprayfärg? seriösa svar tack....även om jag kanske e den mest oseriösa här på whoa. harre bra alla

verkone´s skappare, min högra hand, ser ni hur den smakade.

2008-01-01 17:09
Om du åker skytrainet och hoppar av på Siam så ser du ett gigantiskt varuhus som heter Siam center. Där säljer de copic och posca pennor riktigt billigt.

Inte för det har något att göra med din fråga, men ett litet tips bara

2008-01-01 17:56
 depot F0 Varenda affär i bangkok säljer ungefär spreyburkar...gå 100 meter på någon gata, ungefär vilken som helst så hittar du säkert 5-6 affärer som säljer någon typ av spreyburkar..

Oftast är det i klass med motip burkar men de funkar..
Är du duktig så får du säkerligen måla någon thailändares "plåtskydd", du kanske får lägga en 100:- till dom me;)

2008-01-01 18:26
Jag har målat i Thailand.
Köpte burkar i nån liten kiosk.
Jag målade med thailändare så vi målade nån fet vit rollad vägg på nått stort hus.
Va kanske hundra pers som stod o kollade kom fram o bjöd på kyckling o rom.

De va skit nice.

2008-01-01 18:56
mellanöl: true, true. Jag köpte copic-pennor där för ett par veckor sen. 120bath/st = ca 24kr/st.

2008-01-01 20:23
Thailand är ju lite efter så tror inte att ainan där skulle bry sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-01 20:29
jag har det 6 inlägget i tråden MOHAHAHAHAHAH!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-01 20:56
du har det 7unde skalle!

2008-01-01 21:15
försök hitta Leyland eller Red Fox- burkar..de är dom bästa...du får försöka hitta hon-caps därför att det bara finns burkar med han-system..lycka till...det finns oändligt mkt lagliga väggar i bangkok..
"Ett iq har alla, men jag antar att du menar ett högt iq. Det har jag redan."

2008-01-01 22:03
don: onändligt mycket lagliga i bkk?vart i bkk ligger dom isf..alla ja frågade där sa då inte att de fanns nå lagligt som dom visste om,dom sa att de fanns rätt lugna ställen men ingen lagligt

2008-01-02 02:57
BANG-cock! höhö
frid & fröjd!

2008-01-02 03:57
tack för alla tips grabbar å tjejer, ska bli fett najs att dra på semester...får se om jag hittar nåt lagligt ställe där man kan slänga upp nåt. i värst fall får jag nog ta dit tips Primas, riktigt smart fagtist, å det känns ju fagtist fetare att lägga en grej på nån thailändares plåttskydd eller va det nu blir där det andtagligen kommer få sitta ett antal år=)

önskar er alla ett gott nytt år å en god fortsättning...hehe e på fett bra humör=)

2008-01-02 03:58

(ps) om nån skulle känna till ett ställe där dom vet att det är lagligt får han eller hon gärna hojta till(ds)

2008-01-02 13:35
-siam square MBK park
-wall of fame på on-nut skytrain station (slutstation) tvärsöver lotus

2008-01-02 13:36
ovanstående info är taget från klotterblaskan kilroy, nr 12, dec 2005.

2008-01-03 00:25

Dom finns inte kvar

2008-01-03 11:18
mobbat barn: tyvärr kan jag inte adresserna till väggarna men har själv målat på ett antal ställen där..

försök komma i kontakt med crews från bangkok så får du säkerligen följa med o måla..
"Ett iq har alla, men jag antar att du menar ett högt iq. Det har jag redan."

2008-01-03 14:51
e rätt lugnt typ överallt där :) Fråga gulingarna så e de lugnt, annars vifta på benen(om du har en söt tjejkompis me dig) annars talar bahten. Och efteråt så ligger ett fint fruntimmer på 1000 baht. Inhova och va en gud för ett tag!! Lycka till me målandet och cuntsen.
Running free with lsd.
WemVlchillers

2008-01-03 15:06
hur är de me polisen där, är dom mutbara?
whoa är inte en community, det är en livstil.

2008-01-03 15:20
stakkarsråli:

polisen där är mutbara ja! Jag blev stoppad 2 gånger av polisen när jag var där när jag en gång körde full på moped ochh den andra gången åkte för snabbt på moped. jag erbjöd dom öl så var allting lugnt haha! 
Det roliga med det hela var när jag satt på stationen så bjöd polisen mej på en öl så öppnade jag den  så sa han helt plötsligt: vad gör du!? du kan ju inte dricka på stationen, så gick han ut för dörrarna och satt sej ner i en stol och öpnna sin egen beppe!
man får tydligen inte dricka PÅ jobbet men utanför är allting lugnt:P haha

"Lev livet, ingen har ändå överlevt det"

2008-01-03 15:28
Ehh... åkte bil utan körkort, full.. 40 svenska i böter och sen fick ja åka därifrån. Säger ju allt. Men de e soft o måla där- Bara gå fram till en mack eller nåt så står de fölksamlingar på 3 minuter.... Livet leker där!!
Running free with lsd.
WemVlchillers

2008-01-03 15:45
Chemios:
Hmmm... fan jag bjöd dom bara på bärs så var allt lugnt! det´är väll antagligen vissa poliser som låter sej mutas
"Lev livet, ingen har ändå överlevt det"

2008-01-03 15:56
Alltid e de nåt. Va härj där iaf, surfa ångloks tåg och bomba.. kul me apor som e i svängen för spraylukt. sen kom de en våg, då vart man tvungen o plundra affärer me! Thailand=dimma!!
Running free with lsd.
WemVlchillers

2008-01-03 18:11
någon som vet hur det är nere i phuket om det finns något där eller är det för offside?
live fast die young - stay beautiful