God Jul!
God Jul era vandaler, har ni varit snälla?
God jul, Inte mer än vanligt :)
Hmja ?
GOD JUL : )
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
God jul. Nej det kan man inte säga
GOOOOD JUUUUL ;)
*jaja! -smack-smack*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
#6 Rolig video, dock ser man inte så mycket men bra intiativ!
M-Line since 2001
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
God hjul&Kortklippt hår!
Jes Per.
julen är gay..
god jul till alla aktiva graffitimålare graffiti är inte konst och det konceptet tar jag med mig in 2008 hellre en raddad vägg än en piece kodein är nice peace out
-
god jul mina niccurs!
dj mazzot
Dmrocker Det blir vad man gör det till ! GOWD JUWL
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
goood jul allihopa , 2008 ska bli bättre för mig iallafall !
4:20 KANRK
flabben tack
Hjärnsläpp de brukar låta så;/
Just because i stand over you don't mean you understand me
God juuuuul
Mikael Söderlund was here!
God jul, "nyårslöftet" snabbt sammanfattat; fler färgglada vagnar sverige över ? jag vet inte..
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
fittjul...
"Ett iq har alla, men jag antar att du menar ett högt iq. Det har jag redan."
god jul!
Gåd jöl , Soft nytt år!
"kära tomten jag önskar mig : 60 pack touch brush.. Montana A4 skissblock... 100 valfria kannor.. 3M gasmask.. 1000 valfria caps.. och ett eget tunnelbanesystem :D jag borde få det för att jag har vart jätte aktiv i år! GOD JUL!!!"
(´) <--- And thats a CP kuk! / / ( ) )
haschplanta X15 HAHAHAHHAHA FAN VA ROLIG DU VAR DÄR!!!b2ruohfvnroqfh!
God jul wrajjters
häj tomtän!!!!1 jag e 6 snevridna år!!! jag önzkar mig en pitbull, snella tomtän je mig en pitbull så jag har någon att pussas med. god jul tjuvar och snutar
God Jul Och Gott nytt år! The year changes , but whoa remains the same :)
they call him boss, boss nigger
dj mazzot
smötsiga hundar - smötsig jul tidernas jullåt alla kategorier
Ingen mera rosa banner
Tidningar 2008: "Graffiti ökar som aldrig förr!" "400.000 tros klottra!" "Stockholm ger upp kampen, det är lagligt nu." Jag är medveten att sannolikheten att det där står på löpsedlarna är lika stort som om jag skulle vinna ngn miljon på lotto, då jag inte ens spelar lotto :D God jul.
Skulle ju va skittråkigt om så många höll på och om graffiti skulle bli lagligt skulle det inte finnas någon anledning att fortsätta hehe. Det blir inget spel om det inte finns någon utmaning.
-
klart det är vandalism, FÖRSTÖR SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT!
God fucking jul ! :)
yo hiphop r'n'b
Om man ägnar sig åt att förstöra för andra utan att göra rätt för sig är det skadegörelse/vandalism. God jul till alla vandaler
-
god jul o hoppas ni alla dör i blodpest
Heretic ,Thou Art Cast Down!
God jul!
haha vilken efterbliven blondin
-
Graffare
2007-12-24 11:17