P-vakter tvingas jaga klottrare
Länk
Haha, go lapplisa!
555 TAR MIG HEM!
haha! lycka till:D
Vart kan man köpa billiga burkar i närheten av stockhol uppsala?
Härligt placerad PF-kråka i bakgrunden. Skönt att de drabbade (p-lisorna) verkar ha fötterna på jorden. Ifall man jobbar på McDonalds betyder det inte att man samtidigt ska åka på att hantera kärnbränsle.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lätt att bötfälla bilar för att man ser nummerskylten o ägaren får smita.. men klottrare? blir ju svårt.
Why not? Jag ger dom på käften om dom kommer nära mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man behöver nog inte slå eller säga nåt, bara fortsätta klottra.. dom kan ändå inte bötfälla en om dom inte har namnet o personnummer.
Någon mer än jag som skulle ge lillemor en kram om hon kom och skulle bötfälla. Sjukt mysig tant ju. Dock är det soft att dom som amfetaminpsykos sa har fötterna på jorden. är inte rätt att dom ska tvingas springa efter oss. Dom är ju knappast utbildade till liknande.
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Fast om de börjar fiska efter mobiler o liknande så kan det tyvärr råka illa ut för deras del.
tror inte dom skulle våga ta ner händerna i nån ficka o försöka ta en mobil.
Sshaddoww P0 ja vi vet att du är tuff..du har redan påpekat den några inlägg tidigare
Heretic ,Thou Art Cast Down!
va så om en lapplisa tar en på bar gärning och man ger fan i att skalla kärringen och hon ger en böter, skippas hela rättsprocessen då?
-
"du kan skriva på här och här"
Heretic ,Thou Art Cast Down!
hur ska detta gå till? dom får ju knappast visitera eller gripa en, det är ju bara gå där ifrån
"En påse Gevalia så är vi kvitt."
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Hangaround
2007-12-10 16:16
Dom också ? haha. Igår blev man jagad av en vägarbetare , haha!
http://www.youtube.com/watch?v=AmBcILu8hCY
hhaha kul!:D jaa du får böter nu! här ta böters lappen! hahah då går an bara iväg eller säger fuck off sen sticker man! hahha^^
ursäkta konstapen vad tycker du om min konst på staten
haha ska mikael söderlund leka smart med sitt förslag eller? haha ja dom kan ju alltid prova!
haha vad fan kan dom göra ge dej en p.lapp XD
mhmhm
Jag skulle vilja se en gammal dam springa ikapp, eller lyckas hålla kvar en. Helt otroligt att Mikael Söderlund bara blir mer efterbliven för var dag som går. Tänker han ens igenom de förslag han lägger fram
Varje dag är fredag utom lördag för då är det så det är när vi gör vad vi gör
Mikael Söderlund fick ett rätt starkt nej utav de äldre lapplisorna i tidningen, och hur många andra skulle säga ja? Tror inte de finns så många i den branschen som är pigga på att ta hand om en grupp som är väldigt omtalade.. Herregud folk borde väl börja inse att han endast vill föra igenom sin egen vilja!
Hur många är pigga på att ta sig an arbetsuppgifter som ligger rätt långt ifrån det vanliga arbetet? Det kanske fungerar bättre på de parkeringar som har -p-vakter.
det är väll onödigt att låta gamla lapp-lisor springa efter writers dom kommer ju aldrig att ha en chans
"Cannabis är olämplig om man ska ägna sig åt brott. Man vill helst bara sätta sig i ett hörn och lyssna på musik" - Leif GW Persson
ASG allt jag säger..
SkOLy //
Känner att många lär visa sitt id och ta emot böter om en lapplisa kommer på en.
me bötepengar kan man köpa fler burkar o pennor så föredrar jag de..
Går det nu igenom (skulle inte tro det!) Så kommer det stå på löpsedlarna inom 2 veckor:"Klottrare inriktar sig på att misshandla lapplisor" Mikael söderlund uttalar sig: "Detta är ett nytt fenomen, vi vet inte vad det beror på, men klottrarna måste bort innan dom får tag på automatvapen och allt går alldeles för långt! Detta är ett ENORMT stort samhällsproblem! Jag föreslår att samtliga snickrare ska få väktarutbildning samt bli utrustade med 9mm, batong och pepparspray!"
Mikael söderlund har ett typiskt borgardrag, Lägger näsan i blöt när det gäller saker de absolut inte vet någonting om.
-
C'mon bitches, hehe lycka till.
Klart det är knas att p-lisor blir klotter jägare! Säg att du står och piecar nånstans och en p-lisa ser dig, tror du då den springer fram och försöker hindra dig från att måla? den kommer säkert smyga tillbaka till bilen, ringa polisen och eventuellt förfölja dig. Samma sak på dagen du drar en tag nånstans p-lisan ser det och börjar förfölja dig likt en civilare inne på biltema, och vipps så var farbror blå där....
Hur full ska man va för att inte märka att en lapplisa smyger efter en på öppen gata mitt i natten tills polisen kommer?
-
Jag tror att förslaget bygger på ett totalt missförstånd från Söderlunds sida av hur klottret han ser på stan hamnar där. Antar att han tror att det är typ högljudda tonåringar med jeansjackor, bandanas och bergsprängare som sitter och hänger på nån trappa i gatumiljön och klottrar lite på väggen bakom sig. Då kan ju en lapplisa bara stanna till framför dom och säga "ajabaja" och slänga fram en böteslapp till dom egentligen innerst inne snälla killarna...
Tycker det låter som en komisk ide... Har inte sett så många lapplisor, men det verkar ju inte vara toppen av löpare och brottare inom väktare.
ja e ju kille så ja har en fördel.. ja kan bara flasha ballen för lillemor?
därav namnet, namnet eller dirty mike:)
-
hahahaha roligt och ha henne efter sig skrikande att man ska stanna
Producent
2007-12-12 00:17
haha Mikael Söderlund är du sköön eller!?! jävla GAAY!!
http://soundcloud.com/royy-1 Royyé
Graffare
2007-12-12 13:40
hahah snart kommer man betala alla gamlingar för att stå lite längre vid fönstrena och glo efter klottrare som klottrar i närområdet för en liten slant.. wtf
http://metafourhiphop.com/
Dmrocker X0 Man behöver nog inte vara särskilt full, dom gillar ju att smyga runt på parkeringar.
Fast du målar säkert med "knasare" och slipper oro'a sig...
Mikael Söderlund was here
Dmrocker Gör inte alla politiker det hela tiden?lifeforms Är det inte så det går till? Jag trodde alla klottrargäng var som hämtade från 'Warriors' och ledaren helt plötsligt säger "spray the place" eller något.FRANK_THE_TANK Det finns betydligt jobbigare folk som smyger runt på parkeringarna. It's crazy after dark!
hajjar inte riktigt asså xD blir man tagen av lisa eller kommer dom dom när väktarna katchat mig o ger mig en nummerlapp? :P
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
CSG gillar parkeringshus vad jag hört :p, speciellt på k-line
men dom ringer la bara snuten ;)
du säger att din mormor lagade de godaste pannkakorna, då blire andra bullar me böteslappen och hon frågar snällt som en flicka om de ska äta nystekta pannkakor med sylt hos mormor din..
De finns lirare och de finns lirare.