On the Run acrylic pen
Någon som har testat den mer en jag ? , måste säga att den va grymmt bra o jag e nöjd med köpet, men incet tog slut så sjuukt fort, färgen bara rann ut
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
vart finns den?
sdatleerz..
highlights =) . också funderat på att köpa den men om inket e cp så...
Eyy SHHUUU ,det var den jag snackade om när vi gick ifrån lagliga te stan... remeber? i sommras?
dope-3*dope-3*dope-3*dope-3 || Graffiti
Nja akryl...
The city is our playground.
den va ju bra förutom att färgen tog slut ,
själv fucka jag den idag, den höll på o ta slut så jag blandade i lite grogg svart inc, då stelna alltihop o när ajg försökte göra rent den vart allt värre så va tvugen no slänga den
haha jag hittade en sån i sommars så boomba jag me den sen vare slut på en vecka så sånde jag den för en tia :D
I'll be hated for this a long time..
hmmm... om de är den jag tänker på så är det inket bland de lättaste som finns att buffa ,, kan ju bara dra med en trasa så är det väck... :S
SaintJoniz... Du kanske ska låta incet torka? xD
(´) <--- And thats a CP kuk! / / ( ) )
om det är "otr moppin marker" ni menar, så är den värdelös. Färgen går att ta bort med tvål och vatten om man vill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
precis bakochfram , jag tänkte på den med , den är urkass .. Man kan bara dra bort en tag med pekfingret :S
SaintJoniz P0 det är inte den som bakochfram tänker på , men den här pennan va också vansinnigt lätt o buffa, fan vilken skit vad lurad jag blev, var uet o bomba en kväll fylde hela mitt kvarter med tags, dagen efter va hälften borta pga regn typ vilken jävla skit
fast man kan ju ta lärdom av det o inte köpa den igen :P
nu håller jag min till grogg squeezer:P
On the run is the shit
Ingen mera rosa banner
diggar alla "on the run" pennor förutom den här som jag värkligen värkligen såg fram emot
Går att få bort med vatten men grejen med pennan är ju att den funkar på blöta underlag.
jail P20 mjo det va ju derför jag köpte den så jag hade något o göra i rusket helt helt enkelt, men nej den drog ju käpprättåthelvete
Är inte färgen vattenlöslig? Kan vara förklaringen till varför det försvinner pga av regn, går bort med tvål och vatten och att den stelnar när man blandar i t.ex. grog.
Jag har nyss köpt en ON the run otr. 184 flowpen, fick den igår och har tagat med din 3 ggr och nu är hälften slut :(
"Möt mej på rikigt o jag slaktar dej skickligt"
fatcap.se har rea på grog inc + squeezer.. 115 kr + 40 kr frakt så kommer den hem till dig.
To_omas P14 mm det är helt sjukt, fan va besviken jag blev asså, jag kanske drog 10 tags så vare bara botten kvar
haha vilken jävla grej, den är vattenlöslig men det går att dra på blöta ytor =S Psych
http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=31408
Kannan P66 Det är fittigt att det är så lite bläck :(
OTR 030 och OTR 036 är bra för sitt pris :D men det är synd att 030 har så lång torktid.
To_omas P14 Jo det är synd för det brukar gå folk bakom mig och torka mina tags med trasa...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Antagligen måste du fylla pennan med samma black som var i när du köpte den. Och att den bufas lätt, beror på att den är framställd för att kunna taga på när det är snö/blött. Läs texten om penan så lär du förstå hur den funkar. Bli väl mer "elastiskt" av denna penna?
hade jag vetat att den va extra lätto buffa hade jag aldrig köpt den, jagk öpte den så jag skulle kunna köra busskruer/elskåp osv osv i vinter rusket
själv tyckte jag den sög rätt hårt..
"Ett graffititäckt godståg dundrar förbi och dränker rösterna från unga och gamla nationalister."