ful_singel P1 helt rätt! tänkte likadant det kändes som det enda logiska.
-
spela roll om det hör till graffitin eller inte svenssons tycker lika illa om graffiti ändå. pluss att sl kan gott få suga på lite trasiga rutor
Jag säger bara WOORD mer trashade tåg åt folket
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
hade gjärna gjort det själv om jag hade bott i sthlm
Alla som inte trashar e våldtäktsmän
Just because i stand over you don't mean you understand me
kannan; Linköping har väl också något att trasha?
inga tåg, bara busskurer
eller tåg, men ingen tunnelbana
azom: Alla som inte trashar e våldtäktsmän Bra uttalat.hoppas du blir våldtagen el så det väl du som våldtar folk.idiot
Pengar är inget problem för SL, finns mycket de kan dra ner på. Så högre biljettpriser beror knappast på skadegörelsen. T.ex. så går 10 miljoner varje år till den officiella "konsten" på stationerna. Graffiti konsten bekämpar dom dock. btw. synd att killarna torska, FUCK SL om jag skulle veta 100% att jag inte torskar, så skulle jag också gjort det när tillfälle gavs..
- Våffelstövel -
"Buhu buhu thrashing och bombing är onöööödigt det ska vara femmiljardfärgersproduktioner på lagliga väggar" - internet gör folk till pensionärer i förtid. När en tvättäkta storklottrare thrashar lite grinar ni blod, när någon har bränt sina livs besparingar på lite flashig hipstergraffiti på ett fame mitt ute i ingenståns gråter ni av lycka - hade ni hoppat på bandvagnen innan 2000talet hade ni åtminstone haft lite perspektiv. TRÅKIG ATTITYD ASSÅ, RYCK UPP ER.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var kanske lite morgongrinig tidigare men faktum kvarstår; Några miljoner lagda på "övrig skadegörelse" är några miljoner som inte läggs på att sanera klotter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävla skitoys asså!
ADMONE©....kärrtorp power puff! <br> Jag Slutar Aldrig!<br> Magister Mundi sum!
Väldigt jobbig torskning somsagt men ser inte ut som att killen med ryggen mot kameran har nån maskering alls? Själv tycker jag trashing är fett onödigt, gör bara att dom tar till dom hårdarehård handskarna mot oss istället, väldigt klantig och jobbig torskning, ajja önskar er lycka till killar! -Fred ut!
"...Renrasigt dalahäst med små stänk av inavel..."
trashing suger peace out öh
-
segt att åka för något sånt men ändå nice med trashing
"Cannabis är olämplig om man ska ägna sig åt brott. Man vill helst bara sätta sig i ett hörn och lyssna på musik" - Leif GW Persson
trashing är jävligt roligt!! sluta gnäll
kul med trashing tråkigt att dagens ungdomar är så torra att dom inte finner nöje/tillfredställelse av trashing.länge leve ungdoms skadegörelsen
Dagens graffiti är så fucking överhypad bland alla "nykomlingar". Jämför ett måladvägg med en krossad väg. Skillnaden e stor, en målad vägg går bara o sudda bort på några minuter, och kostar mindre, en krossad väg är ett helt annan grejj. De jag försöker sägga att krossa saker är inte graffiti. Vissa har fått i sig mycket av "graffiti är vandalism och är = att man förstör saker" vilket är rätt men vissa uppfattar detta på ett fel sätt. Graffiti har aldrig varit något hot, om jag målar på T banan där du bor, har jag då skadat dig på något sätt? nej. Men om jag går o slår sönder alla rutor i tågen 6 på morronen en kall dag, skulle du säkert vara skit arg på mig, ändå om du är/var inne i graffiti. Till och med laglig och illegal graffiti ska vara snyggt, du bevisar vad du kan eller vad du vill. Om du går o målar en fucking cirkel som liknar en treangle har du bara slösat bort din tid och skämmt ut dig. Samma sak med o krossa saker. Jag kan dendär regeln att allt från SL kommer från skatten som VI betalar. Fuck alla som inte vet vad graffiti är och betyder Fuck alla som tror att krossa saker är graffiti Propps till alla som målar något logiskt där ute som går att njuta. Till och med en som hatar "klotter" eller "graffiti" kan gilla det. Fast o krossa saker som INTE är graffiti gör bara hatet större. Och det kan leda till... ni vet säkert själva.
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Vad fan vill man få ut genom att slå sönder ett tåg??? Kan nån förklara det för mig?
Emilush ft. Ken Ring&7bladez - HELA LANDSKRONA HATAR POLISEN yaoyao westside fo life
dj mazzot
rätt åt dom.. jävla idioter
Söker du beef?
Vem fan bryr sig om att graffiti blir hatat hur påverkar det er egentligen drömmer ni mardrömmar eller. Hellre en sönderslagen vagn än en laglig målning. Sån jävla dubbelmoral i detta forum ägnar ni er åt skadegörelse kan ni inte klaga på annan skadegörelse.
-
Pausfågel X61 Om jag minns rätt så hade dom torskat tidigare. Då tänker jag direkt på en hämndaktion. Dom torskade troligtsvis av väktare, anlitade av SL, alltså hämnd på SL. Hoppas de hämnas på väktarna också. 250 tusen kronor = en väktarbil? Eller dom är nog billigare, men spräng 2 så får väktarna en törn i ögat, eller kniv.
ps. jag skriver konstiga saker för jag har inte sovit på 3 dygn
jag skiter i vad graffiti har för rykte. Hellre en laglig målning som alla kan skita i än ett inställt tåg som inte gett ett skit förutom dom som hade kul när dom hade sönder det. Ja visst fan är det dubbelmoral, hade d varit en tågmålning hade jag bara varit glad.. kalla mig hycklare men jag gillar målningar, t-ups och tags men inte sönderslagna fönsterrutor.
Söker du beef?
sluta lipa över att dom thrashar vagnarna! låt dom leka era jävla forum nissar
Dmrocker X0 :Hellre en sönderslagen vagn än en laglig målning.
wooord!
whoa, dubbelmoralens mecka!! fan.. skadegörelse som skadegörelse!! panga doror, vart fan dom än sitter!!
på vilket jävla sett tillhör trashing med graffiti?
vadå skadegörelse som skadegörelse? det är det väl så fan heller.. graffiti är konst.. jag ser då fan ingen konst i att slå sönder rutor?
C.R.E.A.M.
ååååh, graffiti är konst... ååååhh... ska inte nån säga att det är världens vackraste brott ocskå? bögjävlar...
menar du att graffiti inte är konst eller? bögjävel
C.R.E.A.M.
Graffiti är skadegörelse
-
Graffiti är skadegörelse, om du tycker att det är konst att måla på någons vägg som kostar fett med pengar att ta bort som du inte betalar för och ägarna till väggen inte vill ha kladdet där är du fel ute. så länge det är olagligt är det REN SKADEGÖRELSE jag tycker iaf inte att det är konst varje gång jag ristar en ruta eller kör på ett tåg.
-
Att jämnställa all skadegörelse och mena att det inte är ngn skillnad på en målning och en sönderslagen vagn är ett väldigt konstigt synsätt..OK om nån moderathora sa så, men att det kommer från användarna på ett graffiti-forum är lite konstigt tycker jag.
graffiti är skadegöresle. graffiti är konst. PÅ VILKET SÄTT MOTSÄTTER SIG DE 2 SAKERNA VARRANDRA?? jävla nötter
Söker du beef?
ali jag tycker du yrar fett
va fan trashing gynnar inte någon medans graffiti gynnar dom som gillar graffiti inte fan kan dom som trashar gilla att se på en sönderslagen busskur.
Trashing gynnar dom som gillar thrashing.
För att utveckla ytterligare; Man måste förstå mekanismerna som ligger bakom thrashingen - förövaren gör det oftast inte för någon annans skull än sin egen och målet är själva handlingen, inte estetiken gärningsmannen lämnar bakom sig.