I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skellefteåscenen

Vår Hiphop - Graffiti

2007-11-05 10:22

Skellefteåscenen

Ja jag har faktiskt använt google innan jag nu frågar er men utan resultat. Kortfattat så har en av mina närmsta vänner flyttat till skellefteå och då när man ändå åker dit och hälsar på honom någongång så undrar jag hur det är med graffiti där. Finns det lagliga väggar, något speciellt ställe man "bara måste" besöka för att kolla på konst och finns det cans som inte är av typen multona för 80 kr? Tack på förhand!

2007-11-05 15:29

Har raderat inlägg som förde diskussionen åt det här hållet:

Stadstrådar, leder endast till skitsnack.. vill ni skvallra om vad som händer i er stad kan ni söka er till närmsta syjunta.

Låt tråden handla om legala väggar och billiga burkar.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2007-11-05 20:39
Och allt det missade jag? Ja där fick man sig för att man legat och sovit med influensa ett par timmar...

2007-11-05 21:08
Stale i skell säljer montana Gold, och ska finnas en lagligvägg på nordanå ! Vart osv får du höra med din vän !
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-06-03 17:22
cans i skellefteå kostar 45kr styck. frågar du om paketpris tror jag du nog kan få ett. och somsagt nordanå. Men poliserna jagar nog inte så mycket efter graffiti så det är bara att loda runt o taga lite där du vill
Shake'N Spray

2008-06-03 17:44
om nu din kompis flyttat dit, kan du väl fråga honom?

2008-06-03 21:00
Hans kompis kanske inte målar, och därför inte har koll på vart det finns burkar/väggar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-04 13:30
lagliga väggen är borta...polisen tar gärna ungdomar som vill måla. Dom börjar bli jävligt less på graffiti. burkar finns fortfarande att inhandla på stale. Pga mycket narkotika så är det ganska stor risk att bli visiterad som ungdom,

2008-06-04 17:18
haha Skevefteå... Hunter S Thompson skulle nog trivts som en gud där om det inte vore för den helvetiska kylan och för att han e dö.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-14 00:40
jag tror dom har en laglig``vägg´´ (typ ett plank) på nordanå men de är inte så stort.

På stale har dom montana gold för 50kr och 6 för 270

2008-07-14 01:40
väggen på nordanå är borta.

2008-07-14 22:42
Jag råkar vara i den här jävla hålan över natten av nån jävla anledning och det verkar jävligt dött graffitimässigt. Så skit i att åka upp till din polare och be honom komma till dig istället, om du ändå hade tänkt åka upp hit så beblanda dig inte med de lokala byfånarna, gud vet vilka sjukdomar du kan få då.
08!
where my smokers at?

2008-07-19 20:39
hitler X37 Och nu rushar swat dig och ba WALLA ABO WAR ÄR WRANK HAN ÄER JU SKIT CHKÄND? ... Till tråden, Har inte en SUSNING om skellefteå.. Testa Semestertråden eller kolla FB? Over n' out.

2008-07-24 20:02
sisst jag va dar var burkarna gratis....men det va nog 4 ar sen:P
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...

2008-08-08 22:18
localareagraffwork har damp=)

2008-08-09 00:53
åk dit och leta ställen, förstår inte varför alla skapar sånna här trådar på whoa.