precis! GETTING YOUR NAME UP,på tvåtusentalet. Det är krig! Vi måste ta till alla medel för att inte tappa greppet. Graffitin stöter idag på det största motståndet i Sverige, under hela historien. Men Det intressanta är att vårat gemensamma bekräftelse behov kommer se till att graffitin överlever till kommande generationer. Jag kan tycka att när jag besöker HL idag, hänger det fler toys där än någonsin under åren, detta är självklart enbart possitivt för hela rörelsen! Skryt hör till graffen, kanske en av de charmigaste delarna. Det är koolt, hur vi kan vara nöjda och stolta över någonting som en vanlig samhällsmedborgare hatar. Det ligger nog en mycket stor avundsjuka hos dem som faktiskt klagar på "fotologgarna" och det häftiga är att dem som använder sig av det medlet för att nå ut, har insett att det är just det nya sättet att nå ut, man vill, fast man ofta talar om "att jag piecar enbart för min egenskull", jag vågar hävda att detta är graffiti målarens största lögn! När man menar att man målar "för sin egen skull", är man bara för feg för att visa upp sina pieces. Sedan kanske dom är fula, men sannolikheten är stor att alla individer som målar mycket, utvecklas. Alla större crew har en typ av "fotolog" eller blogg, det finns flera från städer till och med förorter. Graffen får inte dö, så starta en fotolog, visa oss vad ni har att komma med!