I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker nån från sundsvall som kan måla på min vägg.

Vår Hiphop - Graffiti

2007-10-16 23:53

Söker nån från sundsvall som kan måla på min vägg.

Hej jag är en kille på 15 år som har börjat dragit mig in i graffiti kulturen och så, men har inte fått tid och köpa mina stuff en... Ska snart byta rum, ska ut till en stuga på vår bakgård. Och undrar om nån från sundsvall skulle kunna komma och dra en fin målning på min vägg i rummet. Ni kommer så klart få betalt och så. Skulle vara evigt tacksam om ni ställer upp <3

Peace !

"Möt mej på rikigt o jag slaktar dej skickligt"

2007-10-17 00:44
vafan, var lite schysst.

Kan ju också vara så att killen har lite självinsikt och inser att han som grön i gamet inte kommer få till någon brännare. Det är väl inte så konstigt att han vill ha en snygg grej på sin vägg?
There´s no point of living if you can´t feel alive....

2007-10-17 00:59
Äsch, gör en egen. Om en tre veckor kommer du vara missnöjd med den, då börjar det roliga; graffitins upptäckande och utvecklande karusell. Till slut kanske du är nöjd med din egna vägg, då kan jag upplysa om att det finns ett antal väggar som ekar tomma. De behöver också förskönas. Så är det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-17 14:24
haschpuppie P13
Du verkar ju ha koll på vad hans inlägg handlar om...
Frågor = Svar

...

2007-10-17 18:46
Ni snackar skit. Har haft min vägg sen 05.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.