I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffiti Tävling!

Vår Hiphop - Graffiti

   

2007-10-05 14:48

Graffiti Tävling!

Tja alla snubbar/brudar på whoa.

Robin LaMonde e namnet ni kanske har hört att Söderhamn har en laglig graffiti vägg? om inte låt mig uppdatera..

söderhamn e en stad som ligger 7 mil från gävle så ni som bor neråt i landet fattar vad ja menar =)

för ett tag sen fixade jag och min trogna kamrat Tobbe en laglig vägg för alla sköna målare vi tyckte att komun gubbarna bara satsa på sport å sån skit å d e väll bra för dom som diggar att springa å spela boll men  vi vill att alla ska ha nått att göra

så efter mycke om och men fick vi vår vägg =)

och nu ska ungdoms gården (verkstäderna) dra i gång  mångkultur söderhamn tillsasmmans med ime,kus,sus blablabla med mera

nu kommer d intrisanta d kommer bli en graffiti tävling där deltagarna får pynta upp 100 spänn å då får man 5 canner + caps och plats att måla på mer färg går att köpa i deras caffeteria om man nu vill d (kanske låter sjukt att betala för att få del ta?) men softa ,priserna e rätt häftiga 1:a pris då får man välja fritt bland priserna 2:a pris måla en lastbil på båda sidorna (bra reklam för ditt crew inte sant?) 3:dje pris disigna söderhamns komun tröjja (som kommer säljas i stadens egna turism shop)  

d här meddelandet gäller först å främst er som bor i gävleborgs län
men hela landet e välkommna att komma upp hit och gäst måla d e alltid lika kul att träffa nya målare vid väggen =)..om ni nappar på d här och tycker d värkar kul maila mig (vi söker typ ett 10-tal duktiga målare) så hör av er snarast!
[email protected]


Ps. min stavning suger ....ds

ps 2 denna tävlingen kommer va den 10 november ..DS

Mer av mig hittar du på www.lamonde.se