piecer, din ser man ju knappt att det står fatcap på
karlstad!
här kommer ett till bidrag. visst finns det regler som säger att man får högst posta en skiss per person. men ser mer kommentarer än skisser här inne, och enligt regler så ska skisser inte dömmas förs i slutet. dessutom är tråden dö..
http://www.speedyshare.com/989744659.htmlpeace
acon jävlar vad du droppar skisser! :D
karlstad!
haha, jo jag vet.. skrev det nu i det sista inlägget. och som jag skrev, tråden är för slö.. det händer inget. samtidigt kan jag förstå att det blir trist att klicka sig igenom massa skisser från bara mig, med tanke på att dem ändå håller samma stil, till viss del. men med små skillnader.. men det var den sista. mer orkar nog varken jag eller ni ;D peace...
Jadu det står mellan acon eller slutaskriv för mig iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-09-07 21:40
Hangaround
2007-09-08 09:27
Lätt slutaakriv så fet mannen!
http://www.youtube.com/watch?v=AmBcILu8hCY
gurkz P18 så du gillar Gräs´s char? sjukt, för jag ser ingen...
http://www.speedyshare.com/914543150.html
http://www.speedyshare.com/914543150.html
haha vilken noob man är :P kan nån fixa länken^^
ACON (vart inne på stick-up-kids kanske????)
Battlen är slut torsdag den 6e kl:19:00 röstar gör ni efter. rösterna räknas fredag den 7e kl:19:00 Å bara En röst per person
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
PeaceMaker X9 du ska kanske ta och läsa mina inlägg? jag skrev dem i förebyggande syfte, så att jag skulle slippa svara idioter som dig nu. men det hjälpte tydligen inte. men för att svara på din fråga. ja jag känner till den sidan. jag har varit inne på den, ja. och med det antyder du? att jag bajtar? nej, det gör jag inte. som sagt. tänker inte ta detta nu, så föreslår att du scrollar upp och läser vad jag skrivit tidigare... försök även förstå vad som står, tack!
Gräs får min röst, överlägsen skiss.
" jo jag vet. det är likt cantwo, just av den anledning som jag aldrig bidrar med något. jämt så mycket gnäll och klagomål. men mina A är det egentligen inget speciellt med. såna är det flera som kör. det är ju väldigt likt standard A´t för vilken textfont som helst . och mitt C är också likt, jag är medveten om det.. jag kör det jag tycker är snyggt och utvecklar min stil utifrån det . alltså inte bajt . att det är likt cantwo, och att just han är så pass känd som han är, är ren otur . dem som känner mig, vet hur jag utvecklats med tiden och att jag inte är personen som bajtar... inom just den stilen jag kör, finns det såklart många sätt att forma en bokstav. likväl alla andra stiler. men att få den väldigt snyggt är begränsat , och förmodligen av den anledning som många till slut ändå kör liknande bokstäver eller helhet över huvudtaget. tänker inte byta stil, eller ännu mindre lägga ned graffen för lite gnäll. " (Mitt tidigare inlägg i tråden). kör man liknande stil som någon annan, så har man också oftast samma syn på det man tycker är snyggt, och det man anser vara mindre snyggt. och just av den anledningen som man formar sina bokstäver på liknande sätt som någon annan. tänker inte forma någon bokstav annorlunda, för att någon känd graffartist kör liknande. jag började forma mina C på det sättet långt innan jag ens kände till stick up kidz, och har hållit på med graffen under ett antal år.
acon är riktigt fresh med blyertz alltså. peacemaker gå dö snälla.
localareagraffw0rk X0 Thanks man! :) hade även färger en gång i tiden. men dem blev utlånade till en polare och fick aldrig komma tillbaks mer. =P
Lat som ja e orkar ja inte räkna rösterna men gissar på att gräs vann
Ingen mera rosa banner
ni jämför slutaskriv med gräs & krabba's skisser...
slutaskriv!!!!!!!!får min vote:)
acon X0 > Måla på o skit i vad andra tycker. Alla har vi titatt på hur dom ducktiga gör. sen har man ju alltid fastnatt för visa målare man tyckt vart grymma o fått insperation av. Man målar det man tycker är snyggt. man kan ju inte skita i o måla det man har i huvudett bara för det är lik någons bokstav som i sintur har fått insperation av någon annan.
tror mer på att det är dom avundsjuka som klagar mest.
Kör på. =)
joo det är väl på ett ungefär så jag har förklarat mig innan med. man kör en viss stil, och har oftast samma tycke och åsikter om vad som är snyggt, som andra personer som lirar samma eller liknande stil som jag, tycker. det jag tycker är snyggt respektive fult, anser annat folk som kör liknande stil som mig, också vara i samma tycke. av den anledningen så blir det oftast väldigt likt varandra. och som jag skrev så är det bara ren otur att jag kör en liknande stil som just can two, som folk menar på att jag bajtar. men självklart tänker jag inte lägga ner. men lär däremot inte bidra med mycket mer skisser. men det är väl ingen större förlust egentligen. jag visste att det skulle bli så här, så nu skiter jag i det. men jag vet hur jag utvecklats med tiden, och jag vet vad jag är kapabel till utan att behöva bajta. dem som klagar mest är, som du sa, förmodligen de avundsjuka. men också dem som inte har mkt bättre att komma med. inga bättre skisser själva, eller ännu mindre någon vettig kommentar. Peace =)
Krabba hade fet skiss du får min röst också :)
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
acon X0 dig får man nog fan ta adda på kontakter, du står för din sak. Lite av det graffitin är för mig för man alltid får stå på sig för det man tycker när man tycker om graff, word up second' time !
#1 Acon2 blev för grötig utan färg, annars hade den säkert vairt nice. #2 Gräs schysst fill, övrigt inavlad tråkig stil, men smaken är ju som baken #3 Acon1. mindre inavlat än Gräs, men endå trist i mitt tycke.. stilmässigt föll den mer i smaken än #2 men thats life, blyerts är trist Men egentligen borde slutaskriv vinna, inte för att den va så jävla fresh, men för att den _lurade_ mig att den va jävligt fresh. Mycket tack vare fillen antar jag.. aja.. har för lite att göra.
cry me a river! --> thcrew
bläbäb
Survival of the fitest only the strong survive.
gräs el. krabban
• honor. loyalty. reputation. respect. •
acon jävlar vad du baitar cantwo
klart jag står för min sak, för jag baitar INTE CanTwo, som ytterligare en ren jubelidiot verkar påstå; trapphus P17. nu orkar jag varken förklara mig mer, eller ens re-posta mina tidigare inlägg, så jag hänvisar trapphus P17 till att läsa vad jag redan skrivit i tråden tidigare. om det nu är så att du redan har gjort det, så förstår jag inte vad du gnäller om. fan det är en stilfråga , och BOKSTÄVER vi snackar om. Då ska det vara snyggt , men Samtidigt likna en bokstav , right? alltså, av anledningen att somliga har samma åsikter om vad som är snyggt respektive fult är, så blir följande skisser oftast väldigt lika. för de ideér man har i huvudet om hur man vill forma sina bokstäver, ska man inte lägga på hyllan för att någon annan känd- eller inte känd graffartist kör likadant. men du gnäller just av anledningen att det är Can Two och att just han är så pass känd. jippii! otur för mig. som jag sagt innan så började jag forma mina bokstäver (antar att du syftar på mina A och mina C) redan Innan jag ens kände till can two eller stickup kids, och jag har graffat i ett antal år nu. alla utvecklas väl till det bättre antar jag. men du som gnäller verkar stannat upp någonstans och inte utvecklats alls, för jag tror mest att du är avundsjuk. Det Finns folk som bajtar, men då är det uppenbart. mina A tex, är standard A´t för vilken jävla textfont som helst. ända skillnaden är att dem är vinklade... jag kör min grej. jag kör lite av wildstyle, vilket gör att jag drar ut på mina bokstäver, vilket i sin tur har lett till.... MIN Stil, Inte Can Two´s. det är likt, men har aldrig påstått något annat heller.
Är som musik. är inte så insatt i musiken hon tycker allt låter lika dant. Lite som graffiti, Dom som inte kan så mycke kanske inte ser skilnaden. Man kan ju inte göra 50.000 olika "D" utan att visa har har liknande drag. eller??
Är som musik. Tjejen är inte så insatt i Hiphop musiken hon tycker allt låter lika dant. vart lite fel i tråden ovanför i texten.
Om man tar sig sån tid att skriva ett inlägg till sitt försvar så är man uppenbarligen träffad.
Intressepenisen hårdnar!
jaså, talar du av egna erfarenheter ??
klart som fan att jag tar till försvar. varför skulle jag inte göra det? du blir anklagad för något, och vi tar ett rån som exempel. under polisförhöret ser det riktigt illa ut, och du vill inte torska.. vad gör du? detta är en principsak . men det förklarar varför jag tar till försvar då folk gnäller. jag sa även att jag INTE kommer varken byta stil eller lägga ner graffen. så nej, jag känner mig inte speciellt träffad. jag kör Min grej och tycker jag gör det stuntals jävligt bra. kan du inte prestera lika bra, så borde du hålla käft istället för att bidra med detta ständiga gnäll. du är förmodligen bara avundsjuk.