I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

graffiti vs miljön.

Vår Hiphop - Graffiti

2007-08-28 00:11

graffiti vs miljön.

I tider som dessa där männskligheten håller på att totalförstöra våran planet med utsläpp av olika sorter, kan man ju fråga sig vad man själv bidrar med (?)

Dom flesta som hänger här har nog inte tänkt så långt och bryr sig nog inte,, men vill man att sina barn ska ha en bra framtid så borde man nog det..

det är väll egentligen sprayfärgstillverkarna som borde framställa naturvänligare drivgaser..
yeyy, vet inte vad jag vill säga med tråden. men den kanske väcker en tanke.. hade fint!

The pen is stronger than the knife,,

2007-08-28 00:17
Dom kanske borde andvända naturgas från ryssland.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-28 00:29
jag anvænder bara sprayfærg som inte skadar ozonlagret...
Redline MAdness

2007-08-28 08:19
neej det är plastförpackningarna som sanerings medlet kommer i som pajjjar.
i like to smoke da ducsh stuff.

2007-08-28 09:18

hehee,,sant. saneringsmedlen är nog inte heller så miljövänliga.
fuck the buff!allt är deras fel;)
The pen is stronger than the knife,,

2007-08-28 15:28
Saneringen, bilarna som fraktar saneringsmedlen, saneringsbilarna, tillverkning av alla saneringsverktygen m.m :P :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-28 15:41

håller med alla, det är sanerarna som förstör miljön :)

I wish i could move like Michael Jackson

2007-08-28 20:32
Det är förbjudet med drivgas som skadar ozonlagret, sen några år tillbaka. Dock så luktar inte färg direkt nyttigt... Men fan, det är bara att set till att lämna de tomma burkarna på återvinning på en mack istället för att dumpa dem i naturen.
Samhället färgar inte längre av sig, vi färgar av oss.

2007-08-29 17:09
jag kör som copycat, freon är äktare än äktast
"Streetart är Graffitins påtvingade bögvän."

2007-08-29 23:15
Är det så?? Att det är "miljövänlig" gas i burkarna??

Nice isåfall... har funderat en smula på det där. Vi är en stor konsumentgrupp så om inte annat så borde vi trycka på lite, dom vill ju inte förlora sina kunder!
Och annars så tycker jag vi borde utnyttja vår ställning som writers och kanske inte bara goa sig för oss själva. Var tionde "RäddA NaTuReN" Eller nått i den stilen vore ju inte helt fel. Alla borde bidra med nånting i kampen för moder jord: Vissa gör musik, andra skriver texter och dom som kan måla och inte drar sig för att måla där andra ser det borde faktist sprida budskapet.
Det påverkar ju faktiskt folk.  (Rekomenderar inte för mkt wildstyle)  =)
allt skrivet är lögn

2007-08-29 23:58
du kan ju alltid köra skyddsmasken över capen!