Örnsberg kladdad
Åkte förbi och såg att det sat en Kfd och en Asg på sidan där tågen går mot norsborg.. Färg grejer typ blå fyll.. Sen va det nåt halv färdigt på andra sidan såg det ut som.. Va inte så jätte bra grejer precis.. Nån kanske kan lägga in lite mera info om vad det var för färger.. Tju
Stog något om 3 som torskat för klotter i Örnsberg inatt efter spårning med k9-enhet. Man får hoppas det inte var dessa, vore trist.
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
Lästes för övrigt i "klockan" i City el Metro på vägen hem. Vilken av dom kommer jag icke ihåg vid denna tid.
stog i sthlm city igår.. Larmet gick... "02,16: Tre misstänkta klottrare grips på Örnsbergsvägen efter att polisen spårat med hundar"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mongolida poliser som skickar k9:or efter målare!!
"this glas must be like plastic or something"
-leffe- så stog det ja ;)
har hört att dasken skulle ha åkt fast , stämmer detta?!
Man har ju inte hört något av honom på ett bra tag nu i alla fall..
Det var en fus och en Puls på andra sidan.. Puls grejen va ofärdig..
Fus : Kråm fyll,Svarta lines,vita hl/seconds och blå bg. Asg :A och G va ljus blå fyllt och S va mörk blå, svarta lines mörkare blå till hl, rosa seconds och gul me gröna lines på bakgrunden. Kfd : Ljus blå fyll me gult inslag,blåa lines,vita hl,orange till seconds och mörkblå bakgrund Puls : P va rött, U och L va inte färgat,S va blått och svarta lines.. så ska det vara..
alla torska förutom dasken han kan sin grej har man hört!
Varför ska folk spekulera i om folk torskar eller inte? Dem som vet dem vet resten behöver väl inte veta? vart är nöjet med att veta det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de där vill man ju se bilderpå!
-leffe- Ord upp.
ångest
RättEnkelt P26 sluta spekulera då, tönt
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
-leffe- palabra arriba amigo! ps. Varför skriva/andvända ordet "k9:or" och "ord upp" de ser ut som någon dummjävel med dålig fantasi ska dra in sköna slang... Men det ser bara ut som en P12 som inte fattar bättre... .ds
http://www.amagadd.se
KoCone Jag har inte spekulerat en enda jävla rad. Skrev bara vad dom skrivit i en tidning och hoppades att det inte var förövarna.amagadd Använde ordet k9 i just som du säger, brist på fantasi eller rättare sagt det ord som poppade upp i mitt huvud just då. "Ord upp" kan jag inte dock inte försvara :) det var bara ett infall jag fick i stundens hetta.
RättEnkelt P26 nee men d känns ju jävligt onödigt av dig å dra upp hela den grejen om du inte vill ha spekulationer.
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
KoCone. Jo du har väl rätt. - Såhär i efterhand äre lätt för mig o va smart :) ... Tänkte faktsikt inte så lång, kom hem från jobbet efter en natts jobb och såg tråden och fick nån skum känsla av att behöva skriva det.Vi säger väl såhär då, nån moderator får gärna rensa bort mitt inlägg och alla andra om torsken så vi slipper spekulationer.
RättEnkelt P26 låter bra d =)
KoCone - Dock finner jag det smått onödigt att i ditt tidigare inlägg kalla mig tönt, då du inte vet något om mig eller hur jag är som person.
02:16 SÖDERORT PÅGÅENDE SKADEGÖRELSE, Örnsbergsvägen. Tre gärningsmän som gjort sig skyldiga till klotter grips efter hundspårning.
ojojoj KNASBRE
kfd'n va rätt nice iallafall!
WINO - UNA POSSE
RättEnkelt P26 ok förlåt för att jag kallade dig tönt men jag tycker d va TÖNTIGT d du gjorde iaf
skön svenska man fick till där
horungar till poliser asså 8 patruller
alla torskade inte, walla
nää, en viss person hade tur......
Va det gamla Puls snubben som körde massa stationer förut med milk?
inte va det PSE(Pulse) iaf
dom som bör veta vet, så enkelt är det.