Värstaklottraren X0 - Det låter som det är posten som strulat inte fatcap. Jag hade samma problem när jag beställde från HL förut. Det va posten som dribblar bort mitt paket då med.. Hoppas det löser sig.
Sorterats 3gånger i Jönköping och du tycker det är fatcaps fel?. Tror nog mer på Sommarjobbare på posten isåfall. Fatcap postar grejerna i västerås sen är det Posten som sköter resten. Smutskasta inte fatcap för posten fel. Skälv när jag beställer i Västerås har jag burkarna samma dag. Inge strul där.
Inget strul för mig heller, fick beställningen dagen efter att dom skickade det. Är nog som sagt posten som strular.
norrkööping
Inget strul för mig heller, fick beställningen dagen efter att dom skickade det. Är nog som sagt posten som strular.
norrkööping
Värstaklottraren X0 - Löste det sig?
Fatcap.se - När får ni in Montana Hardcore?
mnm X0- vi kommer att sälja Orginal MTN Hardcore inom 2veckor, så håll ut. Kan också berätta att priset kommer att vara 32,-/burk. Självklart har vi alla kulörer, precis som med våra Molotows. De enda som inte kommer att vara tillgängliga är 5-6 olika kulörer pga att de är slut på central lagret hos MTN. Har ni frågor så går det självklart bra att bara maila oss. Välkomna! mvh FATCAP
www.fatcap.se
det är ganska många Premiumkulörer som är slut, kommer ni få in fler snart?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
techaas-det blir fullt även på Molotow sidan under veckan som kommer. mvh FATCAP
www.fatcap.se
Är det jag som är blind, eller kan man inte byta sitt lösenord?
fatcap när kommer färgpaket och sånt?
norrkööping
Vi jobbar med färgpaket och det kommer snart att vara tillgängligt. Fokus just nu har väl inte legat där utan att sluta avtal med MTN, som nu är klart. Jag repeterar, inom 2 veckor finns både Molotows samt MTN Hardcore till försäljning! Men färgpaket kommer, det lovar vi! mvh FATCAP
www.fatcap.se
Låter ju riktigt bra! Vad hamnar priset på hc då ungefär?
yo hiphop r'n'b
32Kr står det lite högre upp.
Så fatcap.se. Hur ändrar man sitt lösenord på er sida? jag måste vara blind som jag sa innan, men jag kan fan inte se det alternativet. Sedan har jag en request till er. Och det är då att man ska kunna köpa det minsta antalet burkar för postförskott. Köper man mer en 6burkar så kan ni tvinga på förskottsbetalning, men när det bara är 6 så borde ni fixa så man kan få det för postförskott.
Rätta mig om jag har fel men skickas aldrig burkar med postförskott av den anledningen att det är farligt gods eller något ?
om jag mins rätt från farligtgodsutbildningen i lumpen så blir inte en produkt inte farligt gods förrens det kommer över en viss mängd, innan dess är det bara styckegods och kan vara vadfan som helst.
SMÅLAND!
Förstår att dom inte skickar sprayfärg mot postförskott. Dyr frakthantering eftersom färg väger ganska mycket.
Och att sprayfärg är brandfarligt, och behöver speciell transport, right?
yo hiphop r'n'b
Så ni menar att det skulle bli mindre brandfarligt bara för att man förskottsbetalar?
Det har nog inget med brandfarligt att göra.. kan tänka mig att det kan bli ganska dyrt för fatcap om dom sitter och skickar paket som inte folk hämtar ut sen på posten. Vad är det för skillnad på förskottsbetalning och postförskott? förstår inte problemet?
Uppdaterar ni nu eller nått? Kommer inte in på sidan.
Hej. Nu har vi fullt på MOLOTOW hyllorna igen. Montana Hardcore kommer inom kort. Mvh Fatcap
www.fatcap.se
Hej! Ja, vi uppdaterar allt eftersom våra Molotowlager håller på att fyllas upp. Sidan är förhoppningsvis snart igång igen, varorna är i varje fall på plats nu! mvh FATCAP
www.fatcap.se
yippie ! ÄNTLIGEN fullt lager :d nu ska här beställas ! Är det någon som ska på fatcap träffen ?
surt att jag betalade in idag då hehe
haha vem koper under 10cans? ifa du ska ut å taga reker ju ngn bli lack, e vell bara gå ihop me några polers å kopa 1sex pack var
Tack för en trevlig fest!
Nån som vet ungefär när dom skulle få in Montana hardcore?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MTN Hardcore ska komma in på lagret idag eller i morgon. Under helgen så kommer vi jobba med att lägga upp dem på hemsidan. Håll ut, snart så finns de tillgängliga! mvh FATCAP
www.fatcap.se
Tack! You make me happy.
Garderobsapa XO-vi har valt att sälja Molotows samt MTN Hardcore(kommer väldigt snart vara tillgängliga) på fatcap. HL säljer Montana Black & Gold och gör det dessutom bra så därför har vi aldrig ens funderat på dessa märken. En del gillar vårat utbud, och en del gillar HLs utbud, huvudsaken är att vi tillsammans har alla bra märken tillgängliga för Sverige på ett enkelt sätt. mvh FATCAP
www.fatcap.se
fatcap.se - Kommer ni att ta in även Alien burkarna?
mnm- vi kommer att börja med Hardcore i första omgången, men självklart så kommer vi under hösten/vintern även ta in Alien, självklart. Ink, tröjor, pennor mm kommer också att komma in längre fram, både från Molotow & MTN. mvh FATCAP
www.fatcap.se
Fatcap är riktigt nice alltså, Hoppas ni stannar kvar och konkurerrar lite tack för ni fixar montana hardcore även fast det snart är vinter!
Garderobsapa- har faktiskt inte testat Platinum över Burner Chrome så vi vet faktiskt inte, men överlag så spricker Montana när man dundrar på outlines över blöt Burner Chrome, skulle rekommendera dig att titta på Covers All produkterna, de är som Carosol o Dinitrol och funkar garanterat över blöt chrome. mvh FATCAP
www.fatcap.se
Garderob; Platinum är juh tyska montana, dvs inget fatcap säljer? Så gör ditt eget test.
Fatcap.se - Vet ni ungefär när ni får in Montana Hardcore? Kommer dom ut på sidan samtidigt?
mnm-De skulle redan ha varit ute, men föreningar med transporten har gjort att vi troligtvis får in dessa i morgon! mvh FATCAP
www.fatcap.se
Feeeett!