Husby station målad.
MÅLAR KOMPANIET! Den var jävligt stor så det var svårt att få bra bilder. Enjoy it!
Graffare
2007-05-18 19:13
Mer sånthär tack.
yo hiphop r'n'b
niice men den första bilden såg ju helt cp ut
norrkööping
riktigt snyggt. sällan man ser sånt här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett tung påminner om dom goda tiderna me pms
vilka signs?
i like to smoke da ducsh stuff.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
utveckla gärna det inlägget lite..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
ja, vadå baiters? det där va det fetaste på länge!
frågor på det?
det går rykten om att
acke_banan suger och bajtar en målare som börjar på R, "och resten av historien den får ni gissa"
hahahe hej
Jo man gillar ju rykten alltid
Softa koftan !
feeet!
Take the red pill or take the blue pill? Or punsh Morpheus in the face and take em both pills!!!
Första bilder är cp, ja. Fanns inga signs förutom Mk crew och dedicated to all milfs vilket inte syns på bilden eftersom att det stog i crom i cromen.
bajteeerz
in the streeet they call it MURDAAAA... !
tacoswannabe P45 har jag snackat skit om dig eller, din jävla nolla. jag vet att jag är tusen gånger bättre än vad du någonsin kommer att bli, ch....
frågor på det?
varför tror folk att det e "mkc" hade det inte varit ett c med då också.. puckon
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem e det som e pucko. MK CREW - Mini kids crew - mkc
MK har funnits ett par år länge än mkc så..
ja eller typ Målar Kompaniet?
Lipare
tacoswannabe P45 då gräver vi ner stridsyxan.
frågor på det?
Rolig målning :)!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Aboooo...
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
aaah.. mk asså fett nice !!
annurlundare poäng i kanten
hugo villken skit asså det är inte den ricktiga hugo kan jag lovaaaaaaaaa
dags att sluta med mk vaaa
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATE
vadsaru: MK har funnits bra längre än MKC som sagt...
Kråm ska de va!
jävla toy skit ja kan mycke bättre
roliga gubbar hehe
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
det där är MKC era idioter... Mad Kutters Crew
dreams of dask vol.3 har alltid pennor att sälja! kontakta mig...
hahah nej mk är 10år äldre en mkc !
Är ni dumma eller? De är ju för fan signat MK CREW :P
lite os gemenos över charsen ^^
Fett staaaajl yao:D Mase har gjort en fetare , tro mig;)