PRAOs: Självklart finns det olämpliga saneringsprodukter, är inte själv med Trion Tensids produkter då jag inte jobbar med dom av princip. Har inget med innehållet att göra utan jag uppskattar den leverantör jag har idag så du inte tolkar det som att Trion Tensid är skit. Däremot kan jag gå borgen för att dom produkter vi använder snarare verkar fungerar som katalysator alternativt gödningsmedel för jösses i London vad det blir vegitation emellanåt i rabatterna efter en saneringsomgång. Kan iofs även bero på en ganska "våldsam" vattning som uppstår när man trycker bort färgen från väggen. Kan för sakens skull infoga att jag själv aldrig haft problem med Trion Tensid produkter men vet att min forna kollega upplevde produkterna som jobbiga / tunga ( dock ett 10-tal år sedan ). Klart beundsvärt bör man även infoga även om jag fördömmer klottrande av princip att du ät medven och inte bidrar det något som redan är väldigt hårt angripet, miljön ifall det var oklart. Akka: Dessvärre är det ganska komiskt att läsa 95% av inläggen som är rena faktafel och fiktiva historier så jag väljer nog att ha min användare kvar på sidan. Låt oss för sakens skull säga att dom resterande 5% av användarna som då postar läsvärda inlägg gör det värt mödan att vara på "fiendemark". Festa nu till och gissa om du själv klassat in dig på 5 eller 95 listan med ditt genomtänkta inlägg. yazer: Alldeles korrekt, vad vore ett forum / community utan lite gammaldags argumentation? sanitär: Kan även där hålla med, kromfärgerna såsom guld / silver och andra snarlika ( även tectyl ) löser _inte_ upp sig på marken, dock från väggen. Vilket i sin tur gör att ren tjära alt tungmetaller rinner rätt ut i marken eller då vidare ner i dagvattenbrunnarna. Så med andra ord är det tectyl / chrome ( vilket jag upplever som extremt vanligt ) klottrarna som borde bestraffas med miljöavgifter, varför inte införa högre böter på gripna klottrare som "skiter" på miljön? ;)