I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Målningar runt om Gävleborgs län, sthlm osv!?

Vår Hiphop - Graffiti

   

2007-05-08 19:26

Målningar runt om Gävleborgs län, sthlm osv!?

Shuu, kanske är en liten dum tråd, men aah fan.
De är så att jag funderar på att göra en Graffbok som projektarbete i trean nästa år. Jag är jävligt Toy själv, men sjukt intresserad. Men för att göra en Graffitibok med målningar, tags och gatukonst så läre man ju veta vart the shit sitter. Så man kan fota det och få tid på sig att samla in mer foton av just det crew eller den personen.

Så, de skulle vara sjukt fett om några ville ge lite tips vart de är myckte målningar och vart de sitter kända målningar i ex sthlm. Jag reser en del på sommaren så alla större graffställen runt om i Sverige är välkomnat i denna tråd. Ge gärna ut nå bra hemsidor till privat personer som målar om de finns några. Känner bara till de större sajterna.

Hoppas ni fattade vad jag var ute efter..
Självklart så kommer jag försöka lansera denna bok, sälja den alltså. Trycka upp ett par ex, jobba fett mycket med att få till en sjukt skön design eftersom det är de jag sysslar med.

Om du är graffare och vill vara med på ett hörn är de bara att höra av dig!
Tack för mig Peace, Sebbe.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.