Tags på skyltar?
Ligger det någon heder i att inte taga på typ vägskyltar eller? Ser aldrig någon tag på skyltarna, vilket annars vore ett bra sätt att sprida sina tags på? Många som kollar på dom :P Alla tags sitter ju på typ elskåp och sånt som ingen kollar på...
Checka baksidan på skyltarna vettja, dom brukar va rätt poppis.
www.myspace.com/o1kdubs
Jo men varför inte framsidan? :)
Graffare
2007-05-06 19:07
för de tas väl bort.
They called me Mr. Glass
Inga tags på skyltarna! Jävligt jobbigt att se vad det står på skylten för de som kör bil. Baksidan är dock helt okej att köra på.
We remember Køge Bugt!
20kr det beror ju på vad det är för skyltar, typ övergånsställe och hänvisningspilar syns ju även om man sätter en tag på dom.
norrkööping
tags över busstidtabellen är fan det värsta som finns. det spelar ingen roll vem som gjort den, jag kommer skrapa bort den för att få veta hur länge jag måste vänta.
håller med whatone , det e fett drygt... men jag har oxå tänkt på vanliga vägskyltar. jag ska nog börja köra på dom
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
Jag tycker man ser tags på vägskyltar lite då och då iaf.. Jävligt klyftigt att dra sin tag på dom..? Jävla idioter
Söker du beef?
du e 16 och har förmodligen aldrig kört bil.. Nej det är inte ok, det är störande för förarna och hursomhelst fett onödigt
Söker du beef?
Hörde en som sa att det var något material/skyddsfilm som gjorde att det satt sämre. Antagligen inte sant, men ändå. Den största anledningen är la för att man inte vill att folk ska köra ihjäl sig, jag skulle inte vilja att någon dog av en tag iallafall. Riktigt onödigt.
Chrome @ my sko jao!
Det är väl ok att dra tags på skyltar..gör det lite då o då. Och jag har körkort, är man inte helt borta i huvudet kan man läsa skylten ändå.
Det finns gott om andra ställen att köra på :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riksväg 70 i avesta! efter där finns en hel del tags på skyltarna
Finns ju stora skyltar längst med dem stora vägarna där det oftast finns mycket plats för en tag med fatcap. Baksidan funkar också bra på dem. Små vägskyltar är ganska dålig stil dock, baksidan där är väll ok.
ja tycker att de e okej att köra på dem:) fast palla köra på dem 24/7:D
Mikael Söderlund Was Here!
Men är man ute o bombar 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan? Nej just det.
Shake n' Bake!
meh kommigen de e bara ett uttryck =)
Mikael Söderlund Was Here!
Gouge och polare har ju kört varje jävla skylt från bålsta till jakan :)
555 TAR MIG HEM!
Jag brukar köra sånahär helgula skyltar som är en sne fyrkant med vit kant, kan inte trafikregler så vettefan vad dom betyder
inga informationsskyltar. NE
tss. ..
beror väll på hur full man är?
Rastaman vibrations, yeah!
de är fittit å taga på skyltar och ja ser en hel del, iaf ja skulle köra bil i ngn stad ja inte kännerigen vill ja inte att ngn har tagat över, så ja tagar inte över på skyltarna i min stad
sjukhusskyltar är lite taskigt att taga ner
Finns viktiga skyltar och mindre viktiga :) Tex kanske onödigt att dra på info skyltar m.m x)
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
det är väl upp till sig själv vad man tycker är ok att köra på!
NEKRO F12 Den skylten markerar att gatan är huvudled och därmed att den bilen som kör på den gatan har företräde i korsningar osv.
Shake n' Bake!
kör bara på baksidan
Mikael Söderlund made me..
Har inte alls sett mkt på framsidan av skyltar här i helsingborg. har sett baksidor rätt mkt faktiskt x) lr en liten tag på skylten bredvid texten ..... :)
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
sålänge det är öppna ytor är det ju skitsoft att köra skyltar. typ huvudled, enkelriktat, väjningplikt och sådana. ser man inte vad det är för skylt för det så ska man fan inte ha körkort.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
verkar vara ganska onödigt att starta en tråd för att säga åt folk att taga på trafikskyltar. mupp
SNÄLLA fan va ni ska babbla om vilka skyltar man"får" köra på och inte ..snälla kör vart fan som helst!! Tror ni verkligen folk blir mindre sura om dom ser en tag på sitt lägenhets fasad istället eller?? jävlar...
Personligen tycker jag det är sjukt irriterande när folk bombar vägskyltar. Alltid lika drygt om man tex ska se vilken väg man bör svänga in på och någon har dragit en tag över det hela..Måste även hålla med någon som skrev om busstidtabeller..sjukt irriterande.
Skriv på alla parkeringsskyltar!! Stort och fett ska det vara!!! man får inte böter om det något fel på skylten, man kan få men den kan man isånnafall överklaga...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
real-zArL P17 Frågan är varför folk inte kör på dem, inte om du skall börja köra på dem.
UGK 4 LIFE! RIP PIMP C
vogelsize Vart läste du om den regeln då? I En Ding Ding Värld eller?
Shake n' Bake!
buffas rätt fort om man kör på vägskyltar.. pga det är viktigt att man ska se dem..