rull pendeln + bild
rull sågs vid centralen ca 19:50, En OY signad oycrew Chrome me svarta lines vita seconds, bild kommer strax. förövrigt var den ganska ful o slarvigt gjort, måste vart nödbromms.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tåget var påväg mot nynäs btw.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp med bild då..
No comment
chill
Mikael Söderlund Was Here!
vad menar du med bild?? ser inget..
JAG HATAR EMOS!!
http://img527.imageshack.us/img527/5499/dsc00244go1.jpg
nice...punk punkt punkt.........
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
chillbill tåget var på väg till Västerhaninge. såg den också, även er som fota tror jag... hejpa!
UFFLINE~~~~~~
att någon kan tycka att det där var "nice" får jag inte in i skallen
fult.
We remember Køge Bugt!
Graffare
2007-05-05 22:19
grymt snyggt.
They called me Mr. Glass
my inside sources säger att den var gjord tok snabbt
ANDALE
Stryk ful känns lite bajjt på oya med.
fan va fresh!
Sätet bredvid dej är avsett att ställa kassar eller väskor på och sätet på din motsatta sida är avsett för dina fötter. OBS! Ta inte av dig skorna!
palla bry sig, chrome som chrome, pis som pis va fan! bra jobbat!fuck the system yo!
Homiee P27 din hjärna sitter 5 meter åt sidan, känns lite långsökt att tänka på det sättet :P
Ibland
keff
Ching ching ching huba baluba
riktigt tungg
säkert att det står oy? för om det står oy måste man dissa den. står det däremot ooc så är den helt plötsligrt megaball och "respekt!" kan sägas varannan mening. mycket mer positivt och alla blir glada.
påminner mig´om FY fett:)
junky aa fett sooft:D weon...:)
Bananfabriken ; fatta att jag inte va seriös?....
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
nödbroms eller toys :D
UFFLINE !
eller både och...
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
mad skills
www.enigmatic.se
baeone
snälla kalla inte någon TOY här, vi har aldrig sett nått bättre av dig. varför klagar alla? där har ni någon som agerar och inte bara drömmer som många här gör.. tex baeone Over N Out.
555 TAR MIG HEM!
ful
Take the red pill or take the blue pill? Or punsh Morpheus in the face and take em both pills!!!
Riktigt bra cikk, håller med dig alla klagar som fan men endast ett fåtal här inne har ens satt lite färg på ett tåg...!
rullade den mellan nynäs o vh eller bålsta/kungensängen vh?
bålsta/kungsängen - vh
Ibland
PENDELSCENEN LEVER!!! FUCK CSG!!!
finns inga ursäkter för sådär skabbiga saker
junky nej inte alla dagar:)
feting geting! den va najs :)! props!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
de va fan de fulaste man har sätt på länge
´Bara dom döda kan se oss komma......
cassper F2 Nej?
Varför är alla på Whoa så oseriösa?