Fucked up white !!
Va ut och skulle måla för nån dag sen.. Och när jag skulle köra highlights så bara bubblade det ur den vita kannan.. Och allt blev förstört i stort sätt.. Nån annan som vart med om samma sak eller..? Det var en Montana Gold can som jag körde med.
It's a lifestyle. My lifstyle !
Det är bara att fortsätta till det försvinner, sen är lvl5 alldrig fel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla lär å ha vart med om det ,,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är bara skaka burken lite åsätta på en pinky
www.klottersanering.com ______________________________________
Ahaa.. Får prova med de sen :) Hade bara orange med mig så..
Jag tycker att det är häftigt att skriva överskriften på engelska, då antar man att personen i fråga är en amerikansk gangster.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
nej en burk har aldrig krånglat... skriv en bok om det !!!
Det är bara en skev burk gå tillbaka och be om en ny.. annars kontakta allmänna reklamations nämnden
skaka burken extra mycket innan du går ut.. kanske en 10-15 min så e de lugnt
Greenline/Uffline
Oshiit.. Fucka sig din HL burk.. haha 40 spänn åt helvete du kunde haft 4 bärs för dom pengarna men du fick en fuckad peice och en toytråd på whoa...
snackar vi 2.8 då eller?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Har någon gång hänt mig med Dintirol att ingen färg kommer ut alls, dels beror det på att dinitrols färg är ganska tjock. Men det undrade jag nog.
Ärligt e bärsen så billig på lidl?! Jag ska nog fan knalla ner.. känns ju helt ovärt å racka det...
är folk verkligen så lata att dom låter bli att skaka sina burkar innan dom går ut?
whatone, detta är whoa, folk frågar först tänker sen.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
magnetism, jo jag vet. jag har varit medlem ett tag nu, men den här tråden var för mycket. att skaka sina burkar i två minuter efter att kulorna börjat rassla är det ju nästan lag på.
har hänt mig oxo me en grön dt e så jävla högt pigment på burkarna så om man inte skakar ordentligt så kommer hela valvsystemet fucka upp sig. och då ere kört
Alla vita jag köpt de senaste gångerna har typ varit jätte tråkiga.
Why?!
kör med carlofon eller hagmans vit! då vet man vad man får!
Hände mig med här om dagen!
Skaka bara burken till det blir bra färg
Joo visst och de hjälper ju säkert skit mycke att skaka en burk 10timmar... Dom där rövar historierna har man ju hört förr.. Normalt räcker de med att skaka burken nåra sekunder ibland kan man få skaka lite extra... Men är burken fuckad så hjälper de inte att skaka som en idiot har iaf aldrig hjälpt för mej... byt till fatcap och funkar de inte då kaste burken åt helvete!!! här om dan hadde jag också en vitmatt som vägrade funka annat än med pinky!
WastheadZ
Dream_maker, och då kan man ju enkelt räkna ut att du inte skakat ordentligt. Lättflytande lägger sig över trögflytande.
when Så dum är jag ju inte så jag inte skakar burken även när den inte vill funka brukar jag kunna skaka den som en idiot men de har aldrig hjälpt för mej spec bra byta cap brukar funka bra! Min vitmatt som jag köpte skak jag som fan men de hjälpte inte ett skit men när jag satte på pinky funka den hur bra som helst!
WastheadZ
Hmm. Provade att skaka kannan som ett arsel.. Men inte funkade de, så jag satt på en gold fat och skulle testa.. Men färgen vart likadan ändå och täppte igen en gold :S Så det är bara att kasta skiten!
de hände de på en kompis canna
Mikael Söderlund Was Here!
Hej Bullen! Jag har en idiot fråga som jag måste ställa på internet för jag har inga vänner. Är jag normal? Hälsningar från en vilsen klottrare.
Shake n' Bake!
de e fett störande asså =)
hänt mej me tesstade me pinky funkade inte..
Mikael Söderlund made me..
aldrig hänt mig i alla fall