graffar dag..
kanske dåkig ide men det skulle vara coolt om det fanns en speciell dag då alla graffare är ute åp målar asså tänk fan va najs men de skulle kanske inte de skulle öka me säkerhet å typ as många skulle torska men ändå det skulle vara ballt lr finns de redan något sånt. åsikter synpunkter på en sån dag=) ??
Mikael Söderlund made me..
(sär skrivet)
Promotor
2007-04-11 01:55
ju mer graffare ute, ju mer patruller ute.. skulle aldrig funka..
sär skrivet, menar du att det är skriver av ett sär lr bara sär skrivet?
Om graffiti är ett brott måste det vara världens vackraste brott
Verkar som särskolan har fått Internet lektioner på schemat.. Håll er nu till vad läaren säger åt er att göra istället för att logga in på whoa..
sweet jesus vad händer med världen????????
VISA FITTAN SÅ FÅR DU POPCORN
amen vadå de skulle ju vara härligt med en dag då alla graffare bara är ute å bombar poliser å g4s osv kan väl inte hålla reda på alla;P det skulle ju bli kaos :D
jaha, det va en skämt-tråd! Ha ha ha ha? Men det är inte första april nu,..
Vila i frid Daniel ! 091030
Graffare
2007-04-11 15:52
dröm på geabben ja rmen ar fattar du hur jävla mycke cevil ainas som kommer klä ut sej till graffar pycko
DAT LOUD SACK
han måste menat.. (jag är ett sär)
IA@M§!ST#E§©LUTI¤N
haha ää gå lägg era negativa jävlar !
ja men därför så ska man ha nån sån dag så dfe kommer igång igen
haha lekte med tanken för någon dag sedan å kom på att om alla målare i hela sthlm t.ex kom överens om ett datum och en tid då alla skulle hugga en slumpmässig vägg vart som helst i sthlm, då skulle ett par tusen väggar i sthlm bli målade inom loppet av en timme.
käka pollen å dö...
finns lätt över 2000 målare i sthlm tror jag...
käka pollen å dö...
så man får inte tycka att en tanke e ball nu för att nån viktig jävel ska komma å säga att det är orealistiskt. Vet väl jag med, gillade bara tanken av att en stad skulle få jävligt mycket gjort på en timme.
käka pollen å dö...
1 april skulle funka! ALLT ÄR ETT STORT SKÄÄÄÄÄÄÄMT.
njao de skulle väl va ballt
Kallbrandsfot vafan dom aktiva målarna målar ju minst 1-2ggr i veckan och då ska vi inte tala om all bombing! Någon speciell dag behövs inte! ut och kör lite spots alla kan se istället för att gå runt i skogar,parker,skolor osv....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2007-04-12 11:41
DU NI HAR SÄKERT DATA LEKTION PÅ SÄR SKOLAN MEN HÅLL DEJ TILL VA LÄRAREN SÄGER OCH LOGGA INTE IN PÅ WHOA
DAT LOUD SACK
wask P12 vilken bait på diss dedär va vah...
dåkig åp måla.. Ja, Nice.
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
hehe.....en ide som jag oxå lekte med på nån trist lektion när jag fortfarande gick i skolan;)
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
vogelsize Vad grundar du på att jag glider runt i skogar och parker istället för att måla bra spots? Aliceone Jag missar delen där jag sa att det skulle finnas någon som helst relevans i det ja sa. Jag ser en markant skillnad mellan en oseriös tanke och en seriös idé. Sellindrugs2kidz Word! Fuck internet!
käka pollen å dö...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kallbrandsfot Det verkar ju som det då du inte inser hur mycket som målas varje dag! (hämtat rakt ur luften typ)
Har för mig det snackades om något liknande för några år sen. Då var det snack om ett gemensamt crew, UFN, United For a Night....
Quality Control
Ne, svårt å hålla koll på sthlm helt och hållet när man bor i gbg kanske...
käka pollen å dö...
ja, skulle ju kunna funka.. Jag föreslår att du går till ordförande i graffiti ministeriet och ber han sammankalla ett möte med alla graffiti ministrar runt om i världen.
ja vafan man får väl ta å göra de då...
ääh orka eran jävla negativitet. Finns inga eldsjälar kvar, ingen som vill revolutionera. Sälj er till satan(borgarna) allihop...
käka pollen å dö...
Skicka ett mail till UP och hör om dom kanske vill stödja något sådant, sätta upp affischer på HL/oneline och dylika affärer! Men sätt för guds skull inte ut dom där "allmänheten" ser dom! då väktarbolag osv får nys om det...