I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wholecar Gröna linjen

Vår Hiphop - Graffiti

2007-04-09 13:07

Wholecar Gröna linjen

Tjejen skicka sms om en wholecar i Vällingby för 10 minuter sen. Hon såg det i ögonvrån och hann inte se vad som stod, men tydligen var det mkt bedårande. =)
Onödigt inlägg av mig kanske, men skulle vara kul om någon annan kan bekräfta eller säga vad som stod.
Tydligen ska den ha stått vi Vällingbydepån, ur trafik såklart.

"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."

2007-04-09 13:16
drar o kollar om den e kvar
Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART

2007-04-09 13:19
reklamvagn. ? :)

2007-04-09 13:26
Det var precis det som det inte var.
Frågade ju såklart om det var så, men hon sa att det defenitivt var graff och inte reklam..
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."

2007-04-09 14:26
var en window down, i ordningen: ALL, EOS(osäker), ALL.
första var grön-blå fill svarta lines vita Hl o seconds lekfulla bokstäver, eos var i röd-orange temat (mjuka former) sista all var i klassisk 90tals stil med ett grå-blått tema svarta lines vita HL. Samtliga hade plastskynken övertejpadea så jag kan ha haft fel på en av dem med dom såg överfeta ut.

ps: var omöjligt att fota med den sketna kameran jag hade.
Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART

2007-04-09 14:56
Det låter ju väldigt fint.

Nu vill jag bara passa på att föra en annan grej på tal, jag åkte pendel mellan norrviken och häggvik i går, då såg jag en Fame och något mer. Det speciella var att det var skrivet med typ "digitala" bokstäver, som siffrorna på en klockradio, det var riktigt snyggt.
Neongrön fyll och svarta lines, och rosa bg, tror jag. Sen har jag för mig att det var en ALL också, men det kan vara fel.

Kändes onödigt att starta ny tråd om det, men den var så fet att jag ville påtala det :)
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!

2007-04-09 21:45
eos kan ju vart fos

2007-04-09 22:42
Åkte förbi igen, det var rosa fyll, gröna seconds, det stod FAME, VIM.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!

2007-04-09 23:38
asså vad gör csg? alla målar som faen nu

2007-04-10 10:33

NORRMÄN IN DA HOUSE

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-10 13:37
va en ALL FOS ALL allt i färg tunga grejer,