Varnar för vattentornet i biskopsgården.
Då menar jag inte den vid vårväderstorget eller "8:an" som vissa kallar den. Utan den vid friskväderstorget i svarte mosse. Åkte nyss fast där fast skulle inte måla utan fota. Jag vet att de finns 2 kameror på framsidan men på baksidan finns ett hål och den svarta sladden som går runt inhängnaden är ett larm. Så fort nån rör staketet så skickar dom en patrull.. Tro mig de tog inte mer än 3 min innan dom kom.. Ja det jag hade o säga.. Peace Peter-pan-komplex
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
ja. det kommer dom att göra.
asiwouldsay AHB AHB
men om folk går och petar på den med jämna mellanrum så borde dom lessna..
popuptheglock Förstår faktiskt inte vad du menar?
Tror du att nån jävla vakt/polis/spion snubbe checkar whoas forum?
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
CR? Det sitter massor av poliser på whoa. Så akta dig för att avslöja din tag :P
I'm breakin hottie hearts, niggaz drop when my shotty sparks/ It ain't no food in my fridge; just body parts/ - Big L
O nej shit snuten vet att vi vet att de finns larm.. Snäälla
Tips är att undervika de stället i huvudtaget.. Sitter rörelsedetektorer i stängslet...Och nu är det så att jag känner folk som torskat där när dom målat nyligen...
När jag satt där o vänta på polisen med väcktarna så berättade dom att dom veckan innan jagade ett par graffare men ingen som har åkt fast än..
Om ni rör stacketet o sen sticker några gånger per da lär dom inte komma så snabbt..
Ni som bor i närheten får då i uppdrag att gå dit och sparka på staketet varje dag. Tillslut stänger dem av det.
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till
fan va kul :D
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Inte varit där men låter sjukt övervakat för att vara ett vattentorn. Men gå dit utan färg o sparka på staketet o sätt er ner o vänta på snuten, förklara att ni har picknick o ni såg ett nerdrogat rådjur som rusade in i staketet o sprang bort.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
det farliga är galna ungdomsgäng i området! har blivit överfallen där ett par gånger när hälsat på en kompis bara för att jag har blont hår.. så se upp! glöm vattentornet fett knasställe..
Potatis, potatis, polis gris
zlatan P26 Hur vet du att det var för du hade blont hår?
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
"din blonda fjant. håll dig borta från vårt vattentorn...BIIIAAAAAA!" ghettostuff
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
hahaha jaja, men hursom helst. så låter det ju jääävligt konstigt!=/ varför skulle dom bry sig så mycket om ett sletet vattentorn ??? Visst de är ju olagligt att måla där, men va fan!! ..är det så att polisen hellre väljer att ta fast Målare som vill måla på avskillda ställen för "sin egna" skull, än att ha koll på Stan o kunna finnas till i nödsituationer! då är de faaanemed Skam!
Det ska vara ett aktivt konstliv!© ॐ
Hur kunde du åka fast för att fota??
www.google.se
Seanone F23 Volvo äger det, finns massa teknisk skit där som master å lite annat smått å gott så det är inte bara ett vattentorn som förser volvo med vatten.. Sen så säger man volvo så borde ju alla veta vilka paronoida jävlar dom är...
Seanone F23 & PrismaS F20 Vattentornet är av betong och betong behöver andas annars blir vattnet dåligt.
HAHAHAHHAH gick du på snutens "du förstör vattentornet historia" Bullshit rättigenom
nope,,,, lack lägger sig som ett opakt lager runt betongen o förhindrar den att andas... har funnits en rad andra fames som haft samma problem, o givetvis ist för att ordna väggar som går att köra så förklarar myndigheter det som ren o skär sabotage.... kan ni inte bara gå dit o klippa sladden ett par ggr i veckan??? klipp den, sno den sälj den o gå tillbaka o måla när dom gett upp.... pengarna kan gå till dina gamla böter ju ;) giving something BACK to the community!!!
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
vad åkte du fast för då? aså dom kan ju inte ha gripit dig?
sno kamerorna,sälj dem och köp burkar för pengarna!
"Ett graffititäckt godståg dundrar förbi och dränker rösterna från unga och gamla nationalister."
Philosofen
"CR? Det sitter massor av poliser på whoa. Så akta dig för att avslöja din tag :P"
oj, intressant! och på vilken undersökning grundar du det på?
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
StonedAsHell Gick du upp 06:43 dagen efter valborg bara för o dra upp en drygt 1 månad gammal tråd? Värt.
Shake n' Bake!
creation aa för det finns bara en snutpatrull och en larmcentral.. bra där
men om de kommer inom 3 minuter som han sa.. hur jävla långt kommer du på 3 minuter och hinner börja måla...?
FLIPFLOP CANT STOP ME! YO KÖTTFÄRS-.-
det jag skriver eller lägger upp, ska inte tas på allvar för jag är mytoman samt har personlighets klyvningar.
JAG BANGAR INTE ASSOW !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gå dit varje dag sparka i skiten, sen kuta av bara helvete, gör så några gånger per dag så tar dom bort skiten snart ;)
Är lika ond som billy the kid
....eller så står dom kvar tills nästa idiot kommer....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.