Graffiti på svt
På kulturnyheterna nu, eller på svt 1, det kommer snart! För det som är intresserad. Det skulle börja snart-
Argument heter det visst, börjar efter afganisthan debatten!
a d e debatt om tallibaner nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa precis, det skulle komma efter det, vet inte om det är nått att se, det var om lagligaväggar eller nått.
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=781535
Ingen mera rosa banner
spola fram till typ 20min
Ingen mera rosa banner
Måste tillägga en till sak.. Vart fan hittar dom en sån trångsynt människa? Boffar färgen", vem fan idag boffar färgen?
hahaha.. "dom står och boffar färgen bakom väggarna"
No cake for the impurity!
AAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH fan va lack man blir på boffkärringen.. så sjukt trög
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klart som fan vi boffar färgen... en riktig graffaer boffar minst helften av sin färg han/hon målar med puckon
jag vill ha aceton lavenemang jul
Kärringen e ju dum i huvet men asså ja vet inte me er men fans de ett legalt alternativ inärheten av där ja bor skulle ja ju självklart välja d eller ?? va tycker ni.. graffiti målare imällan
Ingen mera rosa banner
Dom snackar ju om manlighet just nu.. har jag missat allt eller?
WastheadZ
dream_maker P27: Missed it all! För övrigt, vilken trångsynt kärring... Såg ni hennes min? haha, patetiskt!
Aja fan de va ju synd!! Skulle vart kul att se...
Men vad är de på länken här åvan då?
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=781535 Fattar inte riktigt hur man får igång filmen där men är de också nån debatt skit?
WastheadZ
Oj sorry fick igång länken nu....
WastheadZ
dream_maker P27 får du bara igång länken så e de de programmet de snackas om i denna tråden
Ingen mera rosa banner
men fan boffa sprejen, käringen värkar ju veta mer om graff än vad ni på whoa värkar veta.... man får ju fett med insperation av att boffa ju, filmen e ju rena A och O om hur man målar ju
De finns 100tals toalätter mitt inne i stor stan där riktiga jävla rå pundare sitter och skjutar hårs... Men dom kankse också är grafitti målare elelr vad tror ni? Nää men säriöst de där va fan den dumaste jävla skit jag sett på länge!!
WastheadZ
såg de fan vad kärringen är sjuk när hon säger ba "ja de finns ju 11 12åringer som står och boffar! för de försa alla graffar knarkar och boffar ej!!hon borde döö ffs!
ursäkta konstapen vad tycker du om min konst på staten
värkar som om det bara e kidsen som e riktiga graffare ju, dom boffar ju X)
>>Hiko: Håller med, jag slutade kolla när hon droppade den linen.
fan villken irreternade cepe tant!! HATA!!
tycker man ser ganska ofta folk som gaddar ihop sig "för eller mot graffiti". igentligen börjar det bli rätt ointressant med tanke på att folk har olika syn på graffitin. klart de får hata det om de vill men jag tror knappast det har speciellt mycket fakta eller är tillräckligt pålästa om konstformen. eftersom de alltid ska dra in något vid sidan om som att, "det leder till att man blir grovt kriminell, och alla graffitimålare boffar eller tar droger". det stämmer ju inte riktigt, visst finns det sådana som gör det. men tycker ändå dessa debatter om graffiti hit och dit som sagt börjar bli uttjatat
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
men asså ja fattar inte hur den olagliga graffitin kan öka om de finns fler lagliga väggar ? ja skulle bara köra lagliga väggar då iaf ! ingen risk att åka fast ! :) YO RUSKIG föressten !
Min polares morsa som jobbar som nattvandrare och håller på med andra ungdoms prylar påstog att 90% av alla graffers röker hasch/marijuana... jag kan bara tala enligt mina perspektiv: jag har fan aldrig träffat en graffare som inte röker cannabis!?
Jesus 3dje tråden om denna grej -_-
Ja, jag har dyslexi.
hur orkar ni bli så sura? det är inget nytt under solen. varför känner ni att ni måste bli så accepterade av samhället? jag tycker tvärtom att det finns fördelar med att svenssons tror att klottrare är kriminella odjur, exempelvis minskar det risken för att någon vardagshjälte ska försöka sig på något. människor i min omgivning som vet att jag målar vet ju vem jag är i övrigt så dom behöver inte tro att jag sitter och boffar färg på kvällarna, och övriga människor går jag inte runt och berättar att jag målar graffiti för så det är inget problem. annars skiter jag väl fullständigt i vad någon borgarkärring tycker om graffiti, det är inte precis så att jag gråter om dom lagliga väggarna i min stad försvinner...
vogelsize inte jag heller, inte en enda som inte heller iallafall provat på det någon gång. Demento klart att folk skiter i vad hon tycker om graffiti, men det finns fortfarande de som vill ha lagliga väggar. att då någon som enbart har sett en bild på några helt random snorungar som sitter och boffar och lite tags på stan fördömer alla målare och vill förbjuda lagliga väggar enbart på dessa grunder gör en jävligt lack. bara just pågrund av hur hon är som person gör mig förbannad. dvs trångsynt, inskränkt och rädd för något hon inte vet någonting om. hon lär aldrig ändra sin åsikt det minsta för den delen heller, vilket visar skalet hon har vuxit upp i och inte flyttat ifrån. människor som henne peppar bara upp mig att fortsätta att måla olagligt.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
D-light människor som henne peppar bara upp mig att fortsätta att måla olagligt exakt. ytterligare en anledning till varför det är bra att allmänheten har en taskig syn på graffiti.
Demento jo sant, bra men väldigt irriterande.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
so what om dom inte vill ge oss lagliga väggar. Då får vi helt enkelt fortsätta köra på dom olagliga eftersom vi inte får nåt alternativ
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Är det nån som har bilderna på kidsen som boffar? xD
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
graffiti målaren är ingen knarkare, det är människan som är
Hahaha klockrent. Att ta med den som säljer borttagningsmedlen och fråga om det ökar eller minskar. Klart som fan gubben ljuger för att tjäna sin slant. Och att socialen säger att det är en massa folk som gör si och så är väl inte så konstigt. Dom som sköter sig och inte sticker ut syns ju inte i samhället?... Och som någon annan sa innan, trångsynt kärring..
Den där kärringen borde fan flytta ut till nån jävla ö, där hon slipper se något alls. För sånna människor är helt jävla fuck up! FÖRSTÖR!
Roni Jaha så graffiti går bara ut på att måla lagligt nu eller? Däremot borde det kanske byggas några lagliga plank ute i skogen så vi slipper sådana som du
Fyfan man blir så jävla sne!!!! HORKÄRRING dom gör det så jävla lätt för sig! Tillämpa samma principer inom flera områden så kanske folk inte skulle reagera så våldsamt. Fuck borgarsverige. Fuck Sverige överhuvudtaget. Det räcker med att åka till Danmark för att andas ett helt annat Graffitiklimat. Men häruppe. Fyfan. Skrämmande!