I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-03-11 09:20

torsk..?

ja,det var såhär; jag o 2 kompisar var ute o bombade sönder spånkan,och då menar jag verkligen heeeela jävla vagnen.
visst,det går bra och vi sticker efter ett tag.
står o väntar vid en hållplats,men nästa spårvagn kommer ju aldrig så vi bestämmer oss för att gå en bit och då kommer ju så klart en polisbil,så vi springer emellan några tomter och upp till en väg,givetvis så kommer polisen dit med.
så vi springer en bit till och jag hoppar ner för en mur o landar på en gångbana,dom andra gömde sig däruppe.
20 meter bakom mig skriker nån " STANNA " och där har vi ju såklart en snut,så jag lägger benen på ryggen o löper som fan iväg,springer säkert 2-3km och har ett försprång på kanske 20 meter hela tiden,jag kollar bakåt för att kolla att han fortfarande är kvar och det är han ju såklart.
precis då ska jag springa upp för några trappor och upp för en bro,då sladdar en polisbil framför mig,och jag springer rätt in i den.
:(
Dom visiterar mig,hittar 2 flows och jag har massa färg på skorna,händerna osv.
nere på stationen så tar dom kort på mina händer,flowsen osv,sen frågar dom ju vad jag heter osv vilket jag sa efter ett tag.
Dom ringer min farsa som kommer till stationen eftersom att jag är minderårig..
men istället för att förhöra mig så skulle dom göra det i min hemkommun,så jag kommer nog att bli kallad på förhör snart.
( dom har filmer från spårvagnen,dom har vart o " dokumenterat ? " skadorna och har bevismaterial..)

vad ska jag säga vid förhöret,är det erkänna direkt :S ?

jag är rätt körd va.. =/ ?
Och sry om det är dåligt skrivet men klockan är fan 9 på en sönda

http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html