I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nya Montana Bombing

Vår Hiphop - Graffiti

2007-03-10 04:20

Nya Montana Bombing

jag var precis ute och körde med dom nya montana bombing burkarna...
den svarta sjönk bara in i chromen som en vanlig svart.. jag trodde att den svarta skulle vara som en terror eftersom den är till för att måla på chorme med. är det någon annan som tycker så här eller fungerade det bättre för er?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-10 07:53
jag har hört att den svarta sjunker in i kromen ..

2007-03-10 08:45
chromen e bara skit :(

2007-03-10 08:56
Psycho Chromen är rätt tjock så har du inte lagt ett tunt lager (applicerat med softcap istället för fatcap t.ex.) så klarar inte ens Belton Molotow eller Corrostabil att gå över den. Problemet är kromen, inte den svarta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-10 10:01
Hur funkar den svarta på "vanlig" krom då?

2007-03-10 10:02
Man behöver alldrig använda fatcap till krom enligt min åsikt.

Tar man ett blue soft ( Det som är helt vitt, inte lite halgrått ) Och kör med ist blir det heltäckande precis som med pinky och det blir inte sånna "tjocka kanter" som det blir när man kör pink.. och med krom behöver man bara ett tunt lager, då den är så heltäckande. 

Jag har bara kört med bluesoft på kromen sen något år tillbaka, och det är 10 ggr bättre än pink. Lovar!

( Se till att ni får det kritvita "soft stream" blue softet. Det som är lite grått är inte alls lika bra... )
yo hiphop r'n'b

2007-03-10 10:41
librator

Den funkar bra till Burnerchrome i alla fall så jag skulle nog tippa på att den funkar bra med de flesta produkter förutom MTN-krom och andra tjockare varianter.

ditt_skabb

Blue Soft är bra, men Monstercolors Supersoft är nog kungen när det kommer till kromfyllarcaps, drar minst av de softcaps jag har testat hitintills till krom och ger en lagom fet stråle.

2007-03-10 10:50
Okej, Och det måste beställas från hemsidan eller vet du något annat ställe att införskaffa sig detta mönstercap?
yo hiphop r'n'b

2007-03-10 10:55
Dessvärre känner jag bara till deras egna hemsida som källa, om det inte vore för det skulle jag inte behöva vänstra med andra softcaps just nu .) Det är förvånansvärt lätt att arbeta sig genom ett par hundra (inte för att de täpps utan p.g.a. slarv och sånt).

2007-03-10 10:58
jag gillar dom röda som följer med pro line burkarna. hur står dom sig mot dom beryktade monstercapsen?

2007-03-10 10:59
Okej, Men deras kannor har jag hört ska vara okej till att pieca med oxå, och för det priset är det ju överchill. Så man får väl lägga en order..  Hur äre, är det något liknande henxs, att man får gratis frakt vid en viss summa ?
yo hiphop r'n'b

2007-03-10 11:18

Henxs har höjt "gratis frakt" summan till 2500 :/ iallafall sist jag var inne.

2007-03-10 11:30
whatone

De är helt ok på samma plan som blue soft, ända skillnaden är färgkonsumtionen.

ditt_skabb

Jag skulle vilja placera dom i samma fack som Bombers Best, gillar du MTN kan du uppskatta färgen. Däremot är deras Clash-burkar trevligare.

Tror inte de har någon sådan fraktdeal. Storbrittanien brukar över lag vara riktigt ruttna på fraktkostnader jämfört med resten av Europa.

2007-03-10 12:34
Njae, inte softcap till lines utan till fyllning. Eftersom krom täcker direkt funkar softcaps som en fatcap utan att dricka upp hela burken. Softcap på krom är inte skitsegt .)

2007-03-10 13:52
är sjukt besviken på burken, den duger bara att bomba med
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71

2007-03-10 13:54
ekerö p19

kanske därför den heter bombing??

2007-03-10 18:38
det är en helt vanlig svart, inte som terrorn... fråga bara på highlights om ni undrar sånna saker.
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>

2007-03-10 18:42
Ja, dem på highlights vet allt!  

T.ex om man frågar om d'infenro är bra, Det är ju ganska dåligt. kan göra sig bra på ett fåtal underlag, men mestadel kasst.

Tror du dem svara "nää, det är ganska kasst" 

Nä, dem säker ju såklart "aa, det är övergrymt" För att man ska köpa det.

Så dem på highlights, och graffitiaffärer iallmänhet vet mkt, men dem drar oftast vita lögner för affärens bästa.
yo hiphop r'n'b

2007-03-11 14:05
Gå till homeboy och fråga. Charbel vet allt.

2007-03-11 14:14
"under lag" HAHA
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo

2007-03-11 15:17
den är väll frammstäld för att bomba med  så bara köra på men beror på vilket underlag mna kör på  körde på en rollad vägg med chrom först sedan  svarta och det funka hur bra som hällst men  när jag körde på  betong så fuckade sden svarta regält upp sig  så bomba med skiten
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$

2007-03-11 16:45
Svarta är helt ok,men tar slut efter 6 feta tags,den silverfärgade påminner om den gammla alcro chromen färgmässigt,
men den e helt världelös kappade över omg sabbade min jacka för 4000 lax samt att det inte går att köra throw ups med,för outlinesen drunknar i chromen.

Summarum
Svarta ok,men tar slut omg.
Silver helt världelös.

2007-03-11 17:28
Mundo
Vem går ut o målar i en jacka för 4 tusen, om den nu inte är stulen?

Att den tar slut fort är nog inte burkens fel,för att du inte kan hantera den eller tänka logiskt, om den tar slut snabbt får du väl dra tagsen snabbare med en softare cap?

Och vad menar du med omg som du nämner mitt i "den e helt värdelös kappade över omg sabbade min jacka för 4000"?

Bara nyfiken.

Not all drugs are good. Some... are great!

2007-03-11 17:31
Kromen är definitivt inte att rekommendera för throwups (om du inte kör kromhollows) men linjepieces duger den gott till.

2007-03-11 18:15
Hörru Shells.

Vem fan tror du att du är som sitter här å spelar dryg,tänkte skriva mer men jag väljer att skita i det.
Vem tror du att du är igentligen.

Ps,kappa över=mer färg kommer underifrån capen än genom det hålet det skall.

2007-03-11 20:45
heter ju overkill på gambianska
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo

2007-03-25 03:17
Körde me bombing idag, bra tryck i burken, deras caps som sitter på chrom burken som man får me är dessvärre kassa, ja körde utan handskar och hade hela händerna cromade efteråt... inte å leka me asså, det svarta smälter in i chromet oxå så det är inte mkt att rekomendera... men om man nu har lust å dra nån snabb chrom piece så tipsar jag att BYTA CAP innan ni piecar så slipper ni samma hämska scenario som ja gick igenom :P annars hänvisar ja till montana black och gold...
peace
 Om graffiti är ett brott måste det vara världens vackraste brott

2007-03-25 03:26
btw, mundo menade antagligen omg = omgående...
peace oooout...
I whip your head, boy...your ass could get killed.

2007-03-25 05:44
ahahahhahaha Shells P60
Bättre fly än illa fäkta...

2007-03-25 10:33
shells, jackan kostade "4000 lax", alltså 4000000. billigt och bra.

2007-06-05 09:38
Räcker burken länge? tex. fame pieces osv? eller slukas den upp?

2007-06-05 10:40
Asså tjejer vet ej vad det är med er..

Det är inge fel på Bombing cansen, bara på dom som använder cannorna.. Man ska ej använda capsen som följer med som pinky å dem.. Man ska använda en annan, kmr ej ihåg vilken men när jag la mina 4 pieces med just såna cannor så var det absolut inga problem, gäller bara att ha rätt caps.. (fråga på HL vilka/vilken cap som är bäst för Bombing Burkarna bara)

2007-06-05 15:30
Om ni ska klaga på den svarta är det väl bara att köra terrorsvart istället?

2007-06-05 18:59

Tendenz 

Nej Jag körde Chrome fyll,svarta lines,vita hls,röd bakg på dom.. det var panels glömde jag tillägga..

Men du.. Jag försöker ge dom här som ej lyckats med burkarna lite tips. men om jag hade velat tjaffsa å bli klagad på hade jag suttit i battle å cypher forumet?

2007-06-05 19:51
ok har jag frågat lilla gubben?

2007-06-05 20:07
asså när jag var ute och peacade med den svarta igår klockan 2 på natten på konsum där jag bor så börja det typ spruta färg ur burken och jag typ fick lite på händerna så för att sumera:

1.den är typ inte så jättebra men ok endå typ
2. ha graffitihandskar från highlights.nu för att undvika mitt dumma misstag.

2007-06-05 20:10
Lär er någorlunda styckeindelning era jävla toys.
Sen kan ni ju resonera som så att ni inte behöver skriva om en viss burk bara för att ni testat den om inte eran slutsats tillför något givande till diskussionen.

...för helvete!

2007-06-06 17:07

Det enda du bevisade med det där värdelösa försöket att leka duktig var hur puckad du är som inte förstod ironin i mitt första inlägg.

Btw, sjukt toyigt att hävda att burken är värdelös.
Alla cans går att använda till något, använd fantasin!

2007-06-06 17:27
TACK Akka P61 äntligen någon som inte har käften full med kuk ;)