Spillt ink på golvet Hjälp mig
Heej alla jag har spillt ink på golvet jag med men jag har inte trä golv jag har en sån dära mata och kan ni hjälpa mig med råd hur jag får bort de
när ska folk lära sig att spilla ink som har samma färg som golvet på golvet?
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
beror ju heltpå vad du har för ink du spillt? testa dig fram att få bort det. blir ju mindre roligt när du flyttar och hyresvärden kommer muhaha
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
släng på lite acceton de buka duga sen en svamp och skura lite..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
prova svinto stålull - bättre me slit fläckar än inkfläckar
hehe, har råkat ut för samma öde... fast bara några mindre fläckar, så jag sket i det och nu har jag flyttat
Lever livet o levererar flowen lägligt!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Via direkt, som vanligt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag spillde svart meto över hela min polares parkettgolv.. men det mesta gixck bort med aceton och tvättsvamp svinto funka inte, t-röd gjorde det värre
tvättta din horunge fattar du väll själv!!! man brukar testa de först!!!
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
Ja brände upp lite av min kompis golv:/
Mikael Söderlund Was Here!
testa lacknafta de borde funka.. ta de på en svamp o gnugga fett
breee bree breee
ladda farsans högtryckstvätt med t-röd och kör på. funkade för mig!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Hände mig också. Hittade ett medel som hette "graff off" och gnuggade som fan. sen var det borta.
förtunning
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Vill inte bryta dig på mitten men du kan nog glömma o få bort det helt o hållet... Jag har eller hade ink fläckar på varenda rum jag haft och man brukar lära sig efter ett tag att behandla ink med restepah.
0158 betate!
Hade samma problem fast på ett ek bord ja satt å skissa lite, Ja tog hudkräm sen gnugga ja bort det.
HJÄLP! Jag har spillt en mormor på mitt trägolv, hur ska jag få bort henne? Morsan kommer cutta mig när hon ser att min mormor ligger på golvet, fan mitt liv är fucked.
Not all drugs are good. Some... are great!
nä asså koka den inken du har kvar, å häll över kokande ink. då skaru se att du får bort den gamla
gör som mig skrapa bort skiten går de inte bort då så släng ut hela mattan eller så lägger du bara över en matta :P annars så går du och köper cellulosa thinner med de går allt bort!
skär bort den delen av mattan som är färgad fattar du väl. Va tror du mattknivar är till för?
Desto längre du väntar med att göra något åt det desto hårdare sätter det sig.
Shake n' Bake!
Flashbacck lägg en sats på fläcken å gnugga..
annars finns det ju alltid aceton
asså är det plastmatta eller typ sån här hårig eller vad man ska säga?..hehe
Förgasarvätska funkar fint =) har tagit bort de flästa inken med det . finns på OKQ8 .
häll ink över hela golvet o säg åt morsan att du målat om
S-line
hehe, det är roligt att alla är ute efter det ink som sitter bäst och ger fetast buffs, men man får skylla sig själv om man får det i hemmet. ;)
w0rd up!
säger som kändis gubben: let it beeeeeee, let it beeeee
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
hahahahaahahahaha hårig matta . aaaahahahahahaha.
rulla ihop d . släng i tvett mashien, vanish . then its done
15 years of Graff and counting !
tvett mashien thats the gangsta spell!
Shake n' Bake!
haha jag vet inte funderade själv men kom inte på något bra =P lät bara så jävla roligt hahahah hårig matta hahah
mattorna suger in... blir en grå eller vilen færg du anvæt kvar... fly landet
your crew run run run, your crew run run.
fyll alltid över en plastpåse/papperskorg? ..
köp en påse mynta och sälj den.
gyaals shake yah pom poms to di vybz ah di dancehall!
Har hört att chrome ska funka rätt bra.
...och det är det som är så fint med whoa!
tinner is the shit
Slap a bitch, allways
vem fan sa att det handlade om en matta ?
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
hahaxDaxe är faktist skitbra mot sånt här,annars är det väll lacknafta lr aceton
min signatur dog
ja brännde upp min kompis golv...:(
Mikael Söderlund Was Here!
men vem bryr sig , jag har ink över allt , golvet , taket , väggen , mattan , soffan .. skit samma lixom..
jag vandrar i en vandal dal...
Running free with lsd. WemVlchillers
i så fall borde man bo liak risigt
"parfym e fett bra..axe 4 shizzle" sen när blev axe parfym? och vilka killar använder egentligen parfym? ciiick, alla bor inte hemma i sina föräldrars villa. vissa måste se till att det är fint i lägenheten, speciellt om man bestämmer sig för att flytta därifrån.
Bensin/saltsyra/lacknafta plus lite tändstickor så löser det sej provva!...
CSG= Civilister som graffarmestochbästhelatiden