MOESH Piece Farsta
Där FAME och ERIR hade två pieces förut har nu ARAB, BLOCK och någon mer gjort en målning, MOESH, kommer inte riktigt ihåg hur den såg ut men jag vet att det var mkt crhome
för det första står det MDESH. och den tredje var drum.
HYLLA FYLLA!!!!!!!!!!
Ok Men det ser ut som MOESH
MDE ESH
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
Drum Etc?
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
e ite arab göteborgare?? finns la nån som kör arab här nere okså..eller e de samma?
snackar du station eller linjevägg?
inte drum från etc.
HYLLA FYLLA!!!!!!!!!!
Nej, inte den DRUM, den RIKTIGA drum från Sköndal, som fortfarande skriver DRUM/IWH/ESH. Pinsamt att färskingar kopierar tagen rakt av, speciellt när man i stort sett är från samma stad. Nödvändig tråd. Linjevägg.
haha riktigt sant psk.
fan den riktiga har hålt på mycket längre
5 minets of shooting on this crazy ass nigger oh shit the clip jammed when i pulled the trigger.
big up DrUmOnE2007
Working-2005 , precis. Han kanske inte kör i samma utsträckning som DRUM i ETC, men han har endå kört en hel del i sthlm och kör fortfarande, tycker det är riktigt efterblivet. Snorungar.
korrekt, spelar ingen roll om vem av dom som målar bäst, han körde det innan den andra, och de visste han om. vem är du förresten å kalla folk toy kors och tvärs över internet?
Sip P13 Har du provat och gå till Synoptik för att få synen kollad?
Som det säger: Rätt glas med rätt bågar!
Lyssna först, snacka skit sen
langa bild då bah!
fuck all toys
psk... drum i etc är fan så mkt bättre än den drum du babblar om.
Vad spelar de för roll vem som målar bäst? Fan kör man en grej först så är de sin tag
EXAKT jävla tattare ,fan när blev d ok att plocka signar nu oxå ?? säger bara hur faan e allt på väg,som allt annat som blir överexpanderat o säljs ut som skiit.fan kicka drumetc i röven.
Seek And Destroy Motha Fuckas.
din_mamma87, är du dum i hela huvudet eller? har jag påstått nått annat din lilla jävla sellout, snorungar som du ska fan inte ens uttala er, allt handlar om respekt mot den personen som skrivit det innan, och gör fortfarande. du menar alltså att du skulle acceptera en snubbe som börjar köra tex. aman eller nug, bara han kör bättre? Du är ju slut i huvudet, jävla whoatoy.
psk vem är du förresten å kalla folk whoatoy kors och tvärs över internet? hehe
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
psk maaaadar i trådarna.. woop woop!
DRA ÅT HELVETE! -.-
psk!
"syns man inte finns man inte"
går inte att sitta på nätet och gnälla om upphovsrätt, för att behålla sin signatur krävs prestation. Drum i Sköndal? Aldrig sett, och jag kan min historia bruschan. Det har ju suttit hur många lirare som helst ute i orten och skissat på en och samma bokstavskombination genom tiderna. Jag tippar på ett 10-tal Reson, några Zippare och säkerligen ett par Skills. Ut längs linjen och upp på tågen eller gör plats för din näste.
Förbannade Whoateoretiker!
stureplan3000, hade du kunnat din 'historia' hade du vetetat att killen vi snackar om har kört en hel del i sthlms söderorter. dock mindre på senare tid.
och jag är definitivt inte din 'bruscha'.
Hahaha ! Faggoots! :P
Kepin' it real - Eazy E!
haha! förmycket. drum etc! gogogo! mde gogogogo! sköndal gogogogog!
ja typ lika efterblivet som att det finns 3st Skar. grinar iwh drum så får han väl battla.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
aa men det e det Iwh crew e ju inte så stora som Etc nu för tiden men jag kmr ihåg när Iwh var stora lirade pendel hela tiden..:D
Kepin' it real - Eazy E!
IWh har välle aldrig dunkat pendeln,du menar kanske NWH?? ELLER
Seek And Destroy Motha Fuckas.
psk!
inte min bruscha nähe, men vem är du då?
Oki mannen, länka en bild på något din precious Drum har gjort och rätta mig här och nu. Dock misstänker jag att karln du syftar på inte är med i historieböckerna, varken tidiga eller senare upplagor och dessutom hästlängder ifrån den "nya" Drum.
Egentligen är detta inget att jiddra om. Som jag nämnde tidigare, bara att köra/battla på det är ju trots allt ett av graffitins grundstenar.
Hip Hop don´t stop bitches!